Lørdag morgen oppdaget jeg at utfloden min var mørkere gul/rødlig, det var minimalt, men litt rødskjær var det. Søndag var det likt, bare enda litt sterkere. Utover dagen idag har det blitt litt mørkere og mer brunlig. Det har altså blitt gradvis mer og mer fra lørdag til idag (mandag). Jeg har ingen smerter, men alle graviditetssymptomer har gradvis forsvunnet de siste to ukene.. Selv de ømme brystene begynner virkelig å forsvinne. Burde jeg være bekymret? Har noen av dere opplevd noe lignende? Jeg er 11+3 idag (så utrolig nærme 12uker!!) og førstegangsgravid, så alt er nytt og skummelt.. Jeg har time til ultralyd på torsdag (bestilt for lenge siden), men det føles så lenge til, så jeg tenkte jeg kunne høre her. Er litt bekymret nå
(Jeg hadde foresten også blødninger en helg i uke 6, de utartet seg ikke helt likt, startet brunt og ble rødt, og ga seg etter to-tre dager. Jeg fikk henvisning til tul, og gynekologen sa det mest sannsynlig var festeblødninger og/eller irritasjon i skjeden. Hjertet banket og alt var fint. Nå er det så lenge siden uke 6, og festeblødninger er vel ikke lenger et alternativt så sent?)
(Jeg hadde foresten også blødninger en helg i uke 6, de utartet seg ikke helt likt, startet brunt og ble rødt, og ga seg etter to-tre dager. Jeg fikk henvisning til tul, og gynekologen sa det mest sannsynlig var festeblødninger og/eller irritasjon i skjeden. Hjertet banket og alt var fint. Nå er det så lenge siden uke 6, og festeblødninger er vel ikke lenger et alternativt så sent?)
Last edited: