1+1=3?

Åh, så langt du har kommet :D har ikke fulgt med, jeg! Så gøy, da får dere snart møte det nye, lille mennesket <3
 
Mi første kom 35+4 :p
Gøy at du er kommet så langt! Nærmer deg siste innspurt her nå ;)
Åå? Ja, han er hjertelig velkommen. Det går vel som regel ganske greit hvis de bestemmer seg for å komme på denne tiden. :)
 
Åh, så langt du har kommet :D har ikke fulgt med, jeg! Så gøy, da får dere snart møte det nye, lille mennesket <3
Ja, plutselig nærmer det seg veldig! :D I begynnelsen gikk det sååå sakte, men etter uke 22-23 så har det gått utrolig fort. Heldigvis. :D Nå kan han bare komme når han vil. Håper virkelig ikke jeg må gå over termin.
 
Åå? Ja, han er hjertelig velkommen. Det går vel som regel ganske greit hvis de bestemmer seg for å komme på denne tiden. :)

De BØR vel helst vente til 37, tidligst 36. I uke 35 klarer de seg fint, og slikt.. Men man kan fort merke de er premature likevel. Mi hadde gulsott. Men, veldigveldig mildt, så hun trengte ikke noe særlig til behandlig for det. ;)
 
38+3

Jeg hadde jo et stort håp om å få han 1. mai, til tross for at termin ikke er før 16. mai, men han vil visst ikke ut helt enda.. ;)
Jeg er utrolig lei nå, lei av å ikke fungere normalt pga. den dumme ryggen. Men, med 14 dager til termin så ser jeg i alle fall en ende på det. Min største skrekk nå er å gå over tiden. Det har jeg virkelig ikke tolmodighet til. Kommer nok til å prøve en del kjerringråd for å få start på fødselen fremover. ;)

ImageUploadedByBV Forum1462178501.107520.jpg
 
Aw, se på deg, da :D Kjempefin! Og jeg skjønner godt at du kan tenke deg å bli ferdig snart, det blir jo tungt!
 
Fine babymagen ♡
nå kan han bare komme! :) du får bare begynne med fødepizza og modningssex alt nå :p
 
Klokka 03.30 10. mai starta riene. De var på 1 min hvert 5-8 min fra starten av, og klokka 8 kjørte vi til sykehuset. Når jeg kom dit hadde jeg 3 cm åpning. Fikk fødestue med badekar, og nøt det litt før riene ble så vonde at jeg ville prøve akupunktur. Når jeg var oppe sjekket hun åpning igjen, og da var det 5 cm. Hun var litt overrasket over at det hadde gått så fort.
Riene var nå veeeldig sterke, og til tross for at akupunktur og lystgass gjorde det litt bedre, fikk jeg til slutt epidural. Det gikk også ganske raskt mellom 7-9 cm, og plutselig var det tid for å trykke. Han ble litt stressa på vei ut, så jeg måtte klippes litt for at det skulle gå fortgang i det, og legen lå over magen på meg og presset.
Klokka 14.15 var lille Leo ute, 3554 g og 52 cm lang. :)
ImageUploadedByBV Forum1463245158.491028.jpg
 
Gratulerer! :)
 
Gratulerer så mye :)
 
Klokka 03.30 10. mai starta riene. De var på 1 min hvert 5-8 min fra starten av, og klokka 8 kjørte vi til sykehuset. Når jeg kom dit hadde jeg 3 cm åpning. Fikk fødestue med badekar, og nøt det litt før riene ble så vonde at jeg ville prøve akupunktur. Når jeg var oppe sjekket hun åpning igjen, og da var det 5 cm. Hun var litt overrasket over at det hadde gått så fort.
Riene var nå veeeldig sterke, og til tross for at akupunktur og lystgass gjorde det litt bedre, fikk jeg til slutt epidural. Det gikk også ganske raskt mellom 7-9 cm, og plutselig var det tid for å trykke. Han ble litt stressa på vei ut, så jeg måtte klippes litt for at det skulle gå fortgang i det, og legen lå over magen på meg og presset.
Klokka 14.15 var lille Leo ute, 3554 g og 52 cm lang. :)
Vis vedlegget 177266

Gratulerer så mye med skjønne Leo :D
Håper det står bra til med dere!
 
ImageUploadedByBV Forum1471468159.808009.jpg
Gladgutten vår er passert 3. måneder nå, og er fortsatt like blid og fantastisk snill. Vi har virkelig fått verdens snilleste liten gutt. Han er bestandig glad og fornøyd, spiser og sover godt, og alt er bare velstand. :D
Jeg trodde virkelig ikke babyer kunne være så greie. Vi har nok vært skikkelig heldige med han her. <3
Sjarmøren vår. :)
 
Vis vedlegget 192052
Gladgutten vår er passert 3. måneder nå, og er fortsatt like blid og fantastisk snill. Vi har virkelig fått verdens snilleste liten gutt. Han er bestandig glad og fornøyd, spiser og sover godt, og alt er bare velstand. :D
Jeg trodde virkelig ikke babyer kunne være så greie. Vi har nok vært skikkelig heldige med han her. <3
Sjarmøren vår. :)

Går det bra med dere? ♡ Nydelig liten ♡
 
Går det bra med dere? ♡ Nydelig liten ♡
Her er alt bra ja. Lille Leo har passert 6 måneder, og er en skikkelig apekatt. Han kryper rundt og skal ta, rive i og smake på alt. Så nå begynner det virkelig å bli travelt. Heldigvis er han like smilende og glad enda, selv om han har meninger og vet hva han vil. ;)

Hvordan går det med deg? :)
 
Her er alt bra ja. Lille Leo har passert 6 måneder, og er en skikkelig apekatt. Han kryper rundt og skal ta, rive i og smake på alt. Så nå begynner det virkelig å bli travelt. Heldigvis er han like smilende og glad enda, selv om han har meninger og vet hva han vil. ;)

Hvordan går det med deg? :)

Hørtes typisk ut :p Morsom tid, når man plutselig må følge fantastisk mye mer med! :p Holder seg gjerne slik i noen år :p Men godt å høre at ting står bra til! :)

Går bare bra her :) 4+2 i dag med liten juli-augustspire :)
 
Back
Topp