Ja det var så ille

. Jeg har jo hatt mye vondt i ryggen før jeg fikk behandling som hjalp, men den dritt senga reverserte smertene i rygg, nakke, og bekken. Var som å ligge på en benk egentlig. Helt forferdelig

. Og spes når jeg lå på sidene som jeg mest gjør, virket som om beina i bekkenet borra seg inn i meg, og ble verre og verre og verre bare ila minutter. Så jeg måtte jo drive å snu meg hvert 5/10 min. Ja nei det er nok ikke noe særlig luksus på sykehusene sånn sett at du kan be om å få bytta. Sorry men det har jeg liten tro på. Og om det går så er det sikkert som du sier, nesten ingen igjen eller du må bare ha det sånn fordi senga er jo sånn". Kjenner at det der orker jeg ikke. Og i tillegg så tror jeg kanskje ikke alle jm osv vet det eller tar seg tid til det desverre.. det kan jo høres ut som et luksus problem for dem kanskje. At du vil ha en annen madrass. Men når alt gjør vondt oppi den senga så synes jeg det er verdt å ta seg bryet å ta med en selv om man sliter med disse samme type vondtene/lagt på seg litt osv noe som vi gravide gjør. Jeg skal ut å kjøpe noe , har ikke bestemt meg for hva ennå.. hm