Skravletråd mai

Wohoo! Vaskepose er tingen! Ingen sokker ble borte heller :D

Jeg og virkelig ELSKER våren!! Mai er helt fantastisk. Juni/juli/august også forsåvidt. Men resten av månedene kunne vi hoppet over, hehe. Kanskje unntatt desember;)
Enig :p eller jeg vil ha med november da for da hr jeg bursdag

Fikk resept på smertestillende med rød trekant sist. Men husker ikke om jeg tok med en gang eller etterpå.. Skal operere ut en tann så er jo delvis lammet i halve ansiktet sirka :p kanskje tryggere å ta kollektiv transport :)
Den bedøvelsen du får hos tannlegen er lokalbedøvelse så den kan du trygt kjøre med, og du trenger ikke å ta smertestillende før ca 30 minutter før den bedøvelsen går ut.
Så sant du drar rett hjem etterpå og ikke tar piller før du er hjemme er det ikke noe problem å kjøre bil

Haha jeg var på stallen kl kvart på syv i dag. Kom hjem kl 10 da hadde han og L endelig stått opp:)

Men tror de kunne ha sovet mer begge to om det ikke hadde vært for bleia til l

Godt å sove da 8)
9-10 er en sånn fiin tid å stå opp på, synes jeg. Før det er for tidlig, og etter det tynger med litt dårlig samvittighet..

He he kos deg med ryddinh

Godt i gang alt! Støvsugd og bretta klær. Nå er det bare å sette på en ny maskin, så kan jeg endelig sette meg ned med frok.. eh.. lunsj.

Back
Topp