Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei er litt kjiptUff da.
Det er ikke noe gøy, spesielt ikke når man skal kjøre langt
Masse god bedring
Nei da hadde jeg ikke grudd meg. Fjerne visdomstann... Operere utHuff. Vanlig sjekk elr hva?
Kjør forsiktig.
Her er det varmt og godtNy måned, nye muligheter!
Bare håper sommeren kommer nå snart, eller hvertfall mer sommerlige temperaturer...
Kommer helt an på hvilken type bedøvelse og smertestillende det er snakk om.Hmm kjøre bil eller ikke med sterk bedøvelse + smertestillende? Eller reise kollektiv?
JaSå koselig da![]()
Ja håper dwt jeg ogsåSå kjedelighåper det gir seg
Ja har vært i konfirmasjonDet er langt.... Borte bare for en helg?
Slik er det, men det blir hvertfall ikke noe bedre av at de ikke lærer...Janå spiser han lunsj. Skal spise selv med skjeen. Veldig grisete
![]()
Det går nok fintGruer meg til tannlegen i morgen![]()
Ahh...lurte kanskje på om det var noe mer ja...Nei da hadde jeg ikke grudd meg. Fjerne visdomstann... Operere ut
Fikk resept på smertestillende med rød trekant sist. Men husker ikke om jeg tok med en gang eller etterpå.. Skal operere ut en tann så er jo delvis lammet i halve ansiktet sirkaKommer helt an på hvilken type bedøvelse og smertestillende det er snakk om.
De smertestillende man ikke bør kjøre med står det en rød trekant på esken
Mitt nå vaskes i norgenSitter og lurer på om jeg skal gjøre en innsats og starte med det samme
Føles til tider at alt maten forsvinner på klærne og gulvetSlik er det, men det blir hvertfall ikke noe bedre av at de ikke lærer...
He he skjønner den jaMja, vi syns ikke helt like alle ganger så jeg er egentlig ganske glad når hun far hjem igjenmen gutten elsker å ha henne på besøk da!
OiiJupp er oppe på fjellet nå
Takk for detGod tur hjemover![]()
Skal du langt?Er ganske koselig, ja
Men det gjør at jeg får litt dårlig samvittighet for å reise bort i morgen..
Ja går nok fint hos tannlegen.mgruer meg vell mest til bedøvelsen går ut..Det går nok fint