Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
EnigJeg og virkelig ELSKER våren!! Mai er helt fantastisk. Juni/juli/august også forsåvidt. Men resten av månedene kunne vi hoppet over, hehe. Kanskje unntatt desember![]()
Dårlig dekning på fjellet ...Du er veldig flink til å dobbelt poste i dag
Ikke jeg heller, heldigvis så kviknet han litt til før jeg la han, men må innrømme jeg får litt dårlig samvittighet over at jeg skal reise i morgen når han er slik
Har du vasker?Deilig å starte uke med vasket hus ja
Finn på noe du daMannen virker ikke akkurat så villig til å gå ut å finne noe..
Den bedøvelsen du får hos tannlegen er lokalbedøvelse så den kan du trygt kjøre med, og du trenger ikke å ta smertestillende før ca 30 minutter før den bedøvelsen går ut.Fikk resept på smertestillende med rød trekant sist. Men husker ikke om jeg tok med en gang eller etterpå.. Skal operere ut en tann så er jo delvis lammet i halve ansiktet sirkakanskje tryggere å ta kollektiv transport
![]()
Blir jo sterkt bedøvet så kjenner jo kun bedøvelsen og vrikkingAhh...lurte kanskje på om det var noe mer ja...
Skal gå greit det![]()
Enn din?Godt det ble en ok natt
Haha jeg var på stallen kl kvart på syv i dag. Kom hjem kl 10 da hadde han og L endelig stått opp
Men tror de kunne ha sovet mer begge to om det ikke hadde vært for bleia til l
Au au, håper det går braSkal operere ut en visdomstann. Takk![]()
Burde det. Men vet ikke helt hva enda.øFinn på noe du da![]()
He he kos deg med ryddinh
Ikke så veldig langt, og kommer hjem igjen på tirsdag.Skal du langt?
Nå og da såDet er jo så godt![]()
Hihi, så bra!Joda han er bare min *glise*
Det er bra, når er dere hjemme i kveld?Det gjør vi
Veldig lite søvn
Masse lykke tilBlir jo sterkt bedøvet så kjenner jo kun bedøvelsen og vrikking
Hadde tatt kollektivtHmm kjøre bil eller ikke med sterk bedøvelse + smertestillende? Eller reise kollektiv?
Har du noe smertestillende ?Ja håper dwt jeg også