Jubeltråd! :D

Da har jeg vært på vekstkontroll med lille E, og på 2 uker har han gått opp 505 g. Så nu er han godt på vei tilbake til sin opprinnelige kurve :)
 
Lille snupp sov i sin egen seng i natt. Hun sovnet kl. 23.00 og våknet kun 1 gang kl.03.00. Jeg fikk lagt henne tilbake i senga etter å ha ammet og fikk sove frem til kl. 06.00.
Hun våknet av pappas alarm og ligger nå i senga sammen med meg. Hun sover enda ❤️

Etter snart 6 uker med ørten ammeøkter og masse gråting i løpet av nettene var det utrolig digg å få sove litt en natt❤️

Dette var første natt alene i sengen min på 4,5 mnd, snart 5 mnd. Hurra hurra hurra :D
 
Jubler for at lillesøster sov helt til nå før hun våknet for mat :-D Første kvelden på over en uke at mannen og jeg hadde over to timer til bare å kose oss og se serie :)
 
Lillemann sov sin første natt i egen seng! :-D Har tidligere vekslet på å ha ham i vognbagen ved sengen, eller i vår seng. I det siste har han ligget i vår seng. Herlig å slippe å være redd for å bevege seg! :-D
 
Herlig å kunne gå 6 km med kun bittelitt bekkensmerter ! :D kommer seg veldig nå! Jubler og for meg selv i det stille son har dag i dag :p begynner å føle meg voksen, med hus, baby, stor bil og hund :p (og div andre dyr då)
 
Jubler for at det går ann å legge frøken snorkfrøken fra seg mens man rydder, flyr ut i fjøset med beskjeder til kjæresten, uten at hun våkner <3 flinke lille jenta mi begynner å bli stor!
 
Jubler for at lillesøster sov til 7! :-D Har har et par uker nå hvor hun har våknet rundt 6, så dette var deilig;-) Må innrømme at hun sov siste delen av natta på magen, men det er ikke like lett å stoppe henne... Da må jeg nesten holde meg våken og fysisk holde henne igjen så hun ikke snur seg eller stadig snu henne tilbake og jeg er trøtt midt på natta, så til slutt sovnet jeg og når jeg våknet lå hun fint på magen og sov.
 
Våre små får et nytt søskenbarn i januar! :-D Det er verdt litt jubel ;-) Så vi satser på et svært familieselskap i januar fremover :p
 
Jubler for at lille frøkna har flyttet til sitt eget rom. Høres litt brutalt ut, men begge to sover mye bedre i hver sin seng:)
 
Jubler for at lillemor ikke har feber mer etter vaksinen i går :D
 
Måtte lete opp jubeltråden (dvs gå å finne den i *våre viktigste tråder*), for nå har vi virkelig noe å juble over; vi har kjøpt hus! :-D Stort hus! Med dobbel garasje og vaskerom (å, sukk :) <3 ) og egen hage, og det er i samme skolekrets :) Hurra!
 
Last edited:
Back
Topp