Fredagskos

Sovna på sofaen med idol på. Ble bare en boks brus i kveld. Spiste altfor mye kinamat til middag :o

Blei bare brus:) all for trøtt i dag . Holdt på å sovne flere ganger

Taco er fredagskos :D

Hee ble det vann med isbiter i :p fortsatt noen kilo igjen etter fødsel :(

Hee ble det vann med isbiter i :p fortsatt noen kilo igjen etter fødsel :(
Samme her, satser på å få på meg bunaden igjen til 17.mai ;) Men spørs om den blir for trang over puppene, vanskelig å slange de når enn ammer :P For den satt som støpt før jeg ble gravid :P

Vanligvis taco med brus attåt. Men nå blir det Taffelvann til fødselen er overstått.

Vi har ikke noe fast fredagsmat etter at vi begge ble lei taco. Ellers har vi masse smågodt og potetgull :)

Spiser taco og da blir jeg så mett så spiser ikke annet etterpå :) men km kose meg med et glass rødvin!

Her er det taco og litt chips

Her ble det rødvin i går kveld sammen med flere andre jenter :)

Her skulle jeg ha taco til middag alene, men mamma og pappa kom og ba meg på biff middag isteden :D

I går var det taco vi hadde til middag.Senere var det karamellsjokolade og pepsi max:hungry::hungry:

Har ikke fast fredagskos.

Liker en kald solo, ostepop og Bueno sjokolade. Litt surt smågodt i skålen også :)

Vanligvis godteri, men nå prøver jeg å være sunn. I går spiste jeg litt jello (amerikansk pudding).

Spiser som regel ikke godteri på fredager :)
Fredagsmaten føler jeg går i perioder. Nå er vi inne i en taco-fredag periode :)

Back
Topp