Bakteriell vaginose

Sniker fra mai: hadde det i begynnelsen av svangerskapet (ca uke 16) pga småblødninger som forstyrret balansen der nede. Fikk beskjed av legen om å ta sånne melkesyretabletter vaginalt til det gikk over. Har ikke hatt noe siden den gang heldigvis :)

Sniker fra mai: hadde det i begynnelsen av svangerskapet (ca uke 16) pga småblødninger som forstyrret balansen der nede. Fikk beskjed av legen om å ta sånne melkesyretabletter vaginalt til det gikk over. Har ikke hatt noe siden den gang heldigvis :)
Hva tabletter tok du da? Tror ikke d er d jeg har da, for d var bare litt rart igår.. er "som før" idag merkelig den graviditeten

Sånne som man kjøper reseptfritt på apoteket. Lactal eller noe sånt... Helt trygt å bruke i graviditeten :)

Nei, men jeg har hatt det et par ganger uten å være gravid. Antibiotikaen man får mot det er skikkelig heftige saker, jeg kaster opp og blir skikkelig dårlig.

Du kan lukte det hvis det er det det er ;)

Nei, men jeg har hatt det et par ganger uten å være gravid. Antibiotikaen man får mot det er skikkelig heftige saker, jeg kaster opp og blir skikkelig dårlig.

Du kan lukte det hvis det er det det er ;)
Ja de sier du kan d ;) aldri tenkt over hvordan d ellers lukter "der nede" egentlig, å d skal nå visst lukte surt der pga ph'n..

Jeg hadde det i forrige sv.skap og tok vel sånne tabletter man stapper oppi høna på natta. Gikk fort over.. Den stanken er umulig å ikke kjenne igjen så godt det gikk fort over ;)

Back
Topp