Se unge mødreAkkurat nå føler jeg for å bare legge meg.. Der?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se unge mødreAkkurat nå føler jeg for å bare legge meg.. Der?
Han var på jobbMen pappa fikk være hjemme eller![]()
Jeg har tenkt til å skravle!Noen som har tenkt å skravle her i kveld?
Kanskje likeså greitHe he å jada
Kjæresten må være hjemme kl 18!
Det ville jeg også til vanlig, men er litt vanskelig å komme seg hjem derfra...Jeg heier på vin![]()
Ja da ble det veldig logisk, ville ha en romantisk middag med kjæresten da, det er vel søttHan var på jobb
Nei er ikke detMhm, ikke noe koselig når det er på det verste..
Spennende ?Se unge mødre
Så koseligEr mammakveld med mammaene til klassen til eldsten
Hatt en ganske lang dag, og er sliten så er ganske sliten selv.Ja helt frem til i kveld. Føler meg nå helt utkjørt og trøtt. Hva med deg?![]()
Tja vi kom ikke før 19 uansettKanskje likeså greit![]()
Juhu....Jeg har tenkt til å skravle!![]()
Ingen å sitte på med ?Det ville jeg også til vanlig, men er litt vanskelig å komme seg hjem derfra...
Starter ikke før 21.30Spennende ?![]()
Det ville han jaJa da ble det veldig logisk, ville ha en romantisk middag med kjæresten da, det er vel søtt![]()
Har vært på apoteketi dagjeg ogsåHei damer
Da er jeg hjemme etter jobben, var rimelig spesielt å jobbe de to timene idag med tjejkväll, siden det var en veldig god stemning, kundene var avslappet og veldig klare til å sjekke hele apoteket
Ofte er jo folk veldig stresset så det var godt å se en annen side av kundene![]()
Høres ut som en veldig koselig dag på jobbHei damer
Da er jeg hjemme etter jobben, var rimelig spesielt å jobbe de to timene idag med tjejkväll, siden det var en veldig god stemning, kundene var avslappet og veldig klare til å sjekke hele apoteket
Ofte er jo folk veldig stresset så det var godt å se en annen side av kundene![]()
Kan hende det er noen som kjører ja, men jeg vet ikke helt sikkertIngen å sitte på med ?
Sover barna?Hatt en ganske lang dag, og er sliten så er ganske sliten selv.