Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er snakk om innsett. Skulle ha innsett i mai, men fikk en annen info på telefon da jeg ringte inn, så kan hende vi rekker juni istede for.Det er litt forvirrende for meg når du kaller trådene for "IVF måned", for innsett-månedstrådene tar jeg vare på linken til i oversikten på toppen her, men du har jo laget både mai, juni og juli, så det kan vel ikke være innsett-tråder, for de lager man vel først når man har fått vite innsettstidspunkt fra klinikken.Om du bare vil diskutere forsamtaler og forsøk er det fint om du kaller trådene noe annet.
Enklere for meg da hvert fall, for nå blir jeg forvirret.
![]()
![]()
Det er snakk om innsett. Skulle ha innsett i mai, men fikk en annen info på telefon da jeg ringte inn, så kan hende vi rekker juni istede for.
Er det ikke lov å lage diskusjonstråder for andre hvis man finner ut etterhvert at man desverre ikke tilhører samme gruppe?
Moderatorer har lager ofte diskusjonstråder om våre yrker, barnas navn, besteforeldres navn osv, selv om det ikke nødvendigvis gjelder moderatorene selv
Når det gjelder meg, så liker jeg i hvert fall lese om andre som er akkurat foran meg i løypa. Hva om noen skal på forsamtale uka før meg? Da får jeg jo vite hvilke beskjeder og planer de fikk. Det kan være en pekepinn for meg.
Så leit at ikke embryoene overlevde opptining<3Jeg hopper inn her og håper på bedre flaks i juni enn det vi har hatt til nå. Hadde et forsøk med lang protokoll i februar, men ble overstimulert, og de to embryoene som var noe tess, ble fryst. I går var det endelig klart for fryseforsøk, men ingen av embryoene tålte opptining. Forferdelig hjerteknusende. Ullevål har ikke plass til oss før i august, så vi tar et forsøk på Fertilitetssenteret så lenge. Rekker ikke å komme med neste syklus, men har blitt lovet at vi rekker et forsøk før sommeren syklusen etter der igjen (planen er kort protokoll). Skal på "forsamtale" 23. mai, så da vet vi litt mer.
Håper vi er mange som rekker å få spire i magen før sommeren kicker i gang![]()
Å, så søt du er ❤ Takk for det, det var ganske tungt det her, ja. Håper jeg snart kan gå i dine fotspor! Håper alt er bra med spiraSå leit at ikke embryoene overlevde opptining<3
Har tenkt på deg siden februar og håper snart du lykkes!![]()
Det skjønner jeg godt!Å, så søt du er ❤ Takk for det, det var ganske tungt det her, ja. Håper jeg snart kan gå i dine fotspor! Håper alt er bra med spira![]()
Så herlig med bankende hjerte på UL. ❤ Satser på at det blir like god opplevelse på neste UL og at dere endelig kan offentliggjøre det på ordentligDet skjønner jeg godt!<3 Takk så langt står alt bra til
fikk se hjertet slå for 5 uker siden og om ei uke skal jeg på ny ultralyd. Da tror jeg at jeg tørr og begynne å fortelle "folk" at jeg er gravid
![]()
Er ikke alle apoteker som har inne alt av medisiner. Er noen som er fullsortiment apotek. Du kan be ditt nermeste om å bestille til deg nå som du har den første.Fant synarela på den fjerde apotek jeg besøkte! Visste ikke at de skulle være så vanskelig å finne spray
De hadde bare en og jeg har behov av to til, kanskje er bedre at jeg drar til Ullevål for å kjøpe medisiner?
Er ikke alle apoteker som har inne alt av medisiner. Er noen som er fullsortiment apotek. Du kan be ditt nermeste om å bestille til deg nå som du har den første.
Jeg kjøpte alle pakkene med synarela med en gang. Ventet med å kjøpe sprøyter til jeg fikk mensenJeg har tenke om å bestille medisiner, men hva skjer hvis jeg ikke trenger de? Det er mulig at forsøk blir avbrutt eller at jeg blir gravid (man kan drømme )
Velkommen inn hitHeiJeg er ny her på forumet, og hopper mest sannsynlig inn her i juni-gruppen. Vi hadde et ICSI-forsøk som endte negativt i jan/feb 16. Kort protokoll, så begynner på hormonstimulering ca siste uken i mai. Denne gangen blir det andre medisiner enn forrige gang, så håper det kan utgjøre en forskjell ift antall og kvalitet.
Det har vært lange måneder med venting, og vi gru-gleder oss litt til å gå i gang igjen med den følelsesmessige berg- og dalbanen![]()
Håper det blir mange juni-spirer her i gruppen om ikke lenge![]()
Velkommen inn hitHåper det klaffer bedre for dere denne gangen! Vi skal også i gang med kort protokoll neste gang og er veldig spent på hvordan det blir
Fikk du ut mange egg første gangen?