Skravletråd April

det er grusomt å gå, men det er best å gå etter ordentlig kos og ha det :( <3
mannen vil ikke jeg skal si noe så da sier jeg ingenting, men henne døde brått vi var ikke forbredt på det :(

ja hihi :) <3 de er søte da ! <3
skal sjekke livmorhalsen min. så håper den er uendret :) pakker en bag sånn tilfelle jeg blir innlagt

tusen takk <3 han er lik storesøsteren sin :)

har du en fin kveld da? :) mannen koser seg med snacksen og sjokoladen jeg kjøpte. måtte snike meg til 2 remser fordi jeg ble sjokoladesyk :p nå skal jeg sette på en film mens jeg skravler her inne så blir det ikke sen natt. håper takene gjør at jeg får sove. fikk en god og varm dusj. vi må levere N en halvtimestid før i morgen så må da stå opp halvtimes tid før, men det ordner seg :)
Ja best med kos før man går!:)
Full respekt for det <3 <3

Ja da forstår jeg at du gruer deg litt:/ så krysser vi for at den er uendret ;)
Det er så gøy når man ser at de er like :)

Å sjokolade hørtes godt ut, bra du fikk sneket til den en liten remse :) Hihi:D Jeg har vel egentlig tatt det helt med ro, siden jeg også fikk beskjed om å ta det veldig med ro, fikk ikke lov til å trene og hoppe og løfte etc.. Så har bare vært ute å syklet med N ;) Har lagt med nå, så sier jeg god natt :) Også må du ha lykke til i morgen med levering av N og kose deg resten av kvelden :) Vi snakkes vel nok i morgen ;)

Skulle bli x- files men gubben og ble sittende å se på bilsete til han lille. Den han har skulle gå til 18 mnd, 13 kg men nå er han 3 1/2 mnd og veier 8 kg så vi må antagelig ha ny før det har gått 18 mnd
Kan hende han vokser saktere fra nå da, uansett greit å se på nytt bilsete, kanskje best med et som går opp til 25 kg :)

Ja best med kos før man går!:)
Full respekt for det <3 <3

Ja da forstår jeg at du gruer deg litt:/ så krysser vi for at den er uendret ;)
Det er så gøy når man ser at de er like :)

Å sjokolade hørtes godt ut, bra du fikk sneket til den en liten remse :) Hihi:D Jeg har vel egentlig tatt det helt med ro, siden jeg også fikk beskjed om å ta det veldig med ro, fikk ikke lov til å trene og hoppe og løfte etc.. Så har bare vært ute å syklet med N ;) Har lagt med nå, så sier jeg god natt :) Også må du ha lykke til i morgen med levering av N og kose deg resten av kvelden :) Vi snakkes vel nok i morgen ;)
har vært flink og hørt på legen så håper det :) ja det er det :D
høres koselig ut :) nei man skal helst ikke det med risikosvangerskap. natta sove godt da snuppa ! <3 tusen takk for det :) jeg skal snart legge meg selv. har ikke sovet på dagen og skal opp litt tidligere enn vanlig i morgen. snakkes selvfølgelig i morgen :)

Skulle bli x- files men gubben og ble sittende å se på bilsete til han lille. Den han har skulle gå til 18 mnd, 13 kg men nå er han 3 1/2 mnd og veier 8 kg så vi må antagelig ha ny før det har gått 18 mnd
Vi bytta en tid før 18 mån og :) Husker ikke eksakt når, men jeg vet vi var på langtur i juni når han var 16 måneder, da hadde han neste stol. Så bytta nånn gang mellom 13 og 15måneder..

Back
Topp