Skravletråd April

Ja spesielt når de ser oss gå :/
Viktig med fin begravelse og alle forsto at jeg ikke kom ❤️ kanskje det :) gyn som jobber med fostermedisin først så føde poliklinikken på sykehuset. Gruer meg til siste :/ fikk jo 3D av lillegutt sist hos han :D
Vis vedlegget 174130
Ja uff :/ N hadde en slik periode hun å :/ Skjærte i mammahjertet :( Ja det syns jeg også er viktig, da sitter man igjen med en god opplevelse <3 Kan jeg spørre hva som skjedde med svigermor? (kort)

Ja, sutter på tommelen eller klør seg ;) Lille T gjorde faktisk det å :p Klødde seg i ansiktet :) Hva skal de gjøre på poliklinikken?

Nyydelig bilde av lille T <3

Ja uff :/ N hadde en slik periode hun å :/ Skjærte i mammahjertet :( Ja det syns jeg også er viktig, da sitter man igjen med en god opplevelse <3 Kan jeg spørre hva som skjedde med svigermor? (kort)

Ja, sutter på tommelen eller klør seg ;) Lille T gjorde faktisk det å :p Klødde seg i ansiktet :) Hva skal de gjøre på poliklinikken?

Nyydelig bilde av lille T <3
det er grusomt å gå, men det er best å gå etter ordentlig kos og ha det :( <3
mannen vil ikke jeg skal si noe så da sier jeg ingenting, men henne døde brått vi var ikke forbredt på det :(

ja hihi :) <3 de er søte da ! <3
skal sjekke livmorhalsen min. så håper den er uendret :) pakker en bag sånn tilfelle jeg blir innlagt

tusen takk <3 han er lik storesøsteren sin :)

har du en fin kveld da? :) mannen koser seg med snacksen og sjokoladen jeg kjøpte. måtte snike meg til 2 remser fordi jeg ble sjokoladesyk :p nå skal jeg sette på en film mens jeg skravler her inne så blir det ikke sen natt. håper takene gjør at jeg får sove. fikk en god og varm dusj. vi må levere N en halvtimestid før i morgen så må da stå opp halvtimes tid før, men det ordner seg :)

Back
Topp