En full arbeidsdag, detCa 8 t . Kommer an på pauser osv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En full arbeidsdag, detCa 8 t . Kommer an på pauser osv
Ille når enn er voksen mann og har så lite økonomisk sansHar sett det jeg også, derfor jeg ble veldig nysgjerrig.
Tror aldri jeg kommer til å komme dit...
Det er detEn full arbeidsdag, det![]()
Må han ha to ulike?Mhm er det altså
Trenger da vel ikke alltid gjøre det om ikke leiligheten ser bomba utLagt praktiske ting på hylla i dag jeg![]()
HahaJepp, her er det ikke luksusfellen, men LUKSUSfellen
Ja uff :/ N hadde en slik periode hun å :/ Skjærte i mammahjertetJa spesielt når de ser oss gå :/
Viktig med fin begravelse og alle forsto at jeg ikke komkanskje det
gyn som jobber med fostermedisin først så føde poliklinikken på sykehuset. Gruer meg til siste :/ fikk jo 3D av lillegutt sist hos han
Vis vedlegget 174130
Skjønner ikke at en mann med så liten innsikt klarer å få så høy lønnIlle når enn er voksen mann og har så lite økonomisk sans![]()
God kveld
Hvordan er formen?
Har det fint nåGod kveld i stua, hvordan har den damen det?
Så bra du er ved å bli friskHar det fint nåble hjemme fra jobb i dag også, men nå føler jeg meg helt fin
![]()
Jeg vil gjerne detMå han ha to ulike?
Godt du er bedreHar det fint nåble hjemme fra jobb i dag også, men nå føler jeg meg helt fin
![]()
Så bra du er ved å bli frisk![]()
Ja det er veldig deiligGodt du er bedre
Haha.. ja det kan du si... Skulle nok ha hatt en bra sparekonto med den intekten der jeg ihvertfallSkjønner ikke at en mann med så liten innsikt klarer å få så høy lønn
det er grusomt å gå, men det er best å gå etter ordentlig kos og ha detJa uff :/ N hadde en slik periode hun å :/ Skjærte i mammahjertetJa det syns jeg også er viktig, da sitter man igjen med en god opplevelse <3 Kan jeg spørre hva som skjedde med svigermor? (kort)
Ja, sutter på tommelen eller klør segLille T gjorde faktisk det å
Klødde seg i ansiktet
Hva skal de gjøre på poliklinikken?
Nyydelig bilde av lille T <3
Åh så utrolig fint bilde!Ja spesielt når de ser oss gå :/
Viktig med fin begravelse og alle forsto at jeg ikke komkanskje det
gyn som jobber med fostermedisin først så føde poliklinikken på sykehuset. Gruer meg til siste :/ fikk jo 3D av lillegutt sist hos han
![]()
Vis vedlegget 174130
tusen takk for det <3 han ligner en del på storesøster så spent på dagen i morgenÅh så utrolig fint bilde!![]()
Jeg har vært ute av sofaenDa har man vært litt borte. Bare fått glipp av 50 sider chat. Hva skjer her inne for tiden?