Her var det mannen som mistet vår på gulvetJa er nok det..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her var det mannen som mistet vår på gulvetJa er nok det..
JaOk! Men du får være på mobilen under tiden da?trist når dem ødelegger dyre ting
![]()
Vi er ikke alltid så mye flinkere vi hellerHer var det mannen som mistet vår på gulvet
Uff daFor å ikke ødelegge mer av nettbrette og fordi jeg må få sendt den på reparasjon.. Vis vedlegget 174104
Jobber på et apotekEnda bedre!![]()
Hva jobber du med forresten ?![]()
Jo men den ene gangen var ikke den over skjermen..Vi er ikke alltid så mye flinkere vi helleringen beskyttelse på den?
Samme her i grunnSøren så trøtt eg er. Hade lett kunna somna nå. Kjænner mina øgon svider
Tja den reele ammetåken varer den første stunden, men har denne legen noen gang ammet tenker jeg daJepp. Sist jeg var gravid sa legen min at ammetåke var bare tull kontra det som skjer med hjernen på slutten av et svangerskap. Da er trykket i kroppen så høyt at hjernen "krymper".
Jeg skylder på ammetåke fortsatt jegetter 4 år
![]()
Du får passe på å ikke glemme noe daHar begynt å pakke![]()
Trenger heldigvis veldig lite med. Det viktigste er pakketDu får passe på å ikke glemme noe da
Blir gal av oppvask så dette er bare angst skapende, men må også ha energien og muligheten til å ta altJa det viljeg igrunn tro![]()
Kan vel fort bli ekstra tøyelig i et sparkHe he ikke godt å si![]()
Du får være her så mye du kan istedenfor da også være masse på jobbHun kommer på besøk i 4 dager...
Jippi..
Ny kjæreste allerede da eller?Kjæresten gikk hjem,,kb rakk å spise litt middag før neste besøk sto på døra..
Det er bedre med besøk i fire dager, enn at ho er naboen.. Trust meHun kommer på besøk i 4 dager...
Jippi..
JaUff da![]()
Godt å få unna littBlir gal av oppvask så dette er bare angst skapende, men må også ha energien og muligheten til å ta alt
Fikk hvert innom miljøstasjonen med masse greier da![]()