Skravletråd April

Åh så artig bilde! :) bra ting så bra ut da, når får du svar på urinprøven? Eller jeg skjønte nok ikke helt...
Gjør de noe med det?
Ja syns det ble litt kult :) Ja alle mål var i allefall fine, men jeg hadde tidlig vannavgang i uke 20 sist og det kunne kanskje komme av at jeg hadde bakterier som han sa kunne forårsake svekkelse i sekken som gjorde at vannet gikk, derfor jeg får tettere oppfølging også ;) Hadde bakterier på en dyrket prøve som jeg tok, tok ny og får svar innen 3 virkedager ;) Ikke helt sikker på hva de gjør om jervjakt bakterier, da må jeg kanskje ta noe for det.. Er helt blank på slike ting:p

Hehe :)

Det gikk veldig bra :) Det så fint ut og livmorhalsen var lang, men jeg hadde bakterier i urinprøven så måtte ta ny for å se, så sa han at det kunne være mulig årsak til hva som skjedde sist, så derfor måtte han følge dette tett opp nå, og det var bare å ringe til føde-/gyn om jeg var urolig eller det skulle skje noe :) Ikke legevakten ;)
Tenker på deg i dag da! Så sender deg en god klem <3
Fikk med 3D bilde hvor han face slaper seg :) Vis vedlegget 174058
Så gøyalt bilde :)

Jeg har vært på bekkensvømming sliten nå ..

Ja syns det ble litt kult :) Ja alle mål var i allefall fine, men jeg hadde tidlig vannavgang i uke 20 sist og det kunne kanskje komme av at jeg hadde bakterier som han sa kunne forårsake svekkelse i sekken som gjorde at vannet gikk, derfor jeg får tettere oppfølging også ;) Hadde bakterier på en dyrket prøve som jeg tok, tok ny og får svar innen 3 virkedager ;) Ikke helt sikker på hva de gjør om jervjakt bakterier, da må jeg kanskje ta noe for det.. Er helt blank på slike ting:p
Ok, men da skjønner jeg litt mer i hvert fall :) da får vi håpe neste prøve ser bra ut, hvis ikke har de sikkert noe å gjøre for å få bort bakteriene/leve med de uten problem :)

Går det an å ha ammetåke før ungen er ute? Glemte visst bilnøkkelen i døren
Jepp. Sist jeg var gravid sa legen min at ammetåke var bare tull kontra det som skjer med hjernen på slutten av et svangerskap. Da er trykket i kroppen så høyt at hjernen "krymper".
Jeg skylder på ammetåke fortsatt jeg :p etter 4 år :p

Jepp. Sist jeg var gravid sa legen min at ammetåke var bare tull kontra det som skjer med hjernen på slutten av et svangerskap. Da er trykket i kroppen så høyt at hjernen "krymper".
Hahaha ja grei unnskyldning:-).

Det samme gjør jeg også, ammetåka etter 4 år :p :D

Ok, men da skjønner jeg litt mer i hvert fall :) da får vi håpe neste prøve ser bra ut, hvis ikke har de sikkert noe å gjøre for å få bort bakteriene/leve med de uten problem :)
Satser på det ja :) Syns de er flinke jeg :) Begynte nesten å gråte da han sa "vi skal ta godt vare på deg"

Back
Topp