Ja syns det ble litt kultÅh så artig bilde!bra ting så bra ut da, når får du svar på urinprøven? Eller jeg skjønte nok ikke helt...
Gjør de noe med det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja syns det ble litt kultÅh så artig bilde!bra ting så bra ut da, når får du svar på urinprøven? Eller jeg skjønte nok ikke helt...
Gjør de noe med det?
Storesøster valgte rosa her i husetFin vogn ! Har rød jeg da. Men kjøpt rosa kalesje nå da, bytte når våren kommer.
Enda bedre!Ja absolutt! Imorgen får jeg vel også 100% ekstra de to timene jeg skal jobbe![]()
Så gøyalt bildeHehe![]()
Det gikk veldig braDet så fint ut og livmorhalsen var lang, men jeg hadde bakterier i urinprøven så måtte ta ny for å se, så sa han at det kunne være mulig årsak til hva som skjedde sist, så derfor måtte han følge dette tett opp nå, og det var bare å ringe til føde-/gyn om jeg var urolig eller det skulle skje noe
Ikke legevakten
![]()
Tenker på deg i dag da! Så sender deg en god klem <3
Fikk med 3D bilde hvor han face slaper segVis vedlegget 174058
Ok, men da skjønner jeg litt mer i hvert fallJa syns det ble litt kultJa alle mål var i allefall fine, men jeg hadde tidlig vannavgang i uke 20 sist og det kunne kanskje komme av at jeg hadde bakterier som han sa kunne forårsake svekkelse i sekken som gjorde at vannet gikk, derfor jeg får tettere oppfølging også
Hadde bakterier på en dyrket prøve som jeg tok, tok ny og får svar innen 3 virkedager
Ikke helt sikker på hva de gjør om jervjakt bakterier, da må jeg kanskje ta noe for det.. Er helt blank på slike ting
![]()
Bekkensvømming? Er det for å forebygge bekkenløsning?Jeg har vært på bekkensvømming sliten nå ..
Vi som er der har varierende grad av bekkenplagerBekkensvømming? Er det for å forebygge bekkenløsning?
Flott du tenker på deg selv og har bestemt deg for det!Ja tenkte å si til fastlegen at nå ønsker jeg sykemelding. Har absolutt ikke energi til å fortsette i jobben slik jeg gjør nå. Ihvertfall ikke ute i pleien
Akkurat passeAltfor tidlig![]()
Oops, det kan jeg forståVanlig leggetid for en som er oppe kl 05 ;-)
Jepp. Sist jeg var gravid sa legen min at ammetåke var bare tull kontra det som skjer med hjernen på slutten av et svangerskap. Da er trykket i kroppen så høyt at hjernen "krymper".Går det an å ha ammetåke før ungen er ute? Glemte visst bilnøkkelen i døren
Ja på tide nåFlott du tenker på deg selv og har bestemt deg for det!![]()
Hahaha ja grei unnskyldningJepp. Sist jeg var gravid sa legen min at ammetåke var bare tull kontra det som skjer med hjernen på slutten av et svangerskap. Da er trykket i kroppen så høyt at hjernen "krymper".
Jeg skylder på ammetåke fortsatt jegetter 4 år
![]()
Det samme gjør jeg også, ammetåka etter 4 årJepp. Sist jeg var gravid sa legen min at ammetåke var bare tull kontra det som skjer med hjernen på slutten av et svangerskap. Da er trykket i kroppen så høyt at hjernen "krymper".
Jeg skylder på ammetåke fortsatt jegetter 4 år
![]()
Satser på det jaOk, men da skjønner jeg litt mer i hvert fallda får vi håpe neste prøve ser bra ut, hvis ikke har de sikkert noe å gjøre for å få bort bakteriene/leve med de uten problem
![]()
Godt st det Ikke bare er meg.Det samme gjør jeg også, ammetåka etter 4 år![]()
![]()
Er det ikke deilig?!Ja jeg skjønte ikke noe! Plutselig så bare ørsket jeg![]()
Takk for det søte duGod morgen
Håper du får en fin dag på jobb