Stokke Trailz og liten bil

Ønskerenliten

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
Kan noen som har Stokke Trailz hjelpe meg? Jeg ønsker meg SÅ den vogna, men har liten bagasjeromsplass. Noen som kan si meg om den vil passe i bilen? Jeg har en Toyota Auris Hybrid 14-modell.

Ja, jeg kan måle, men lettere å spørre her først ;)

Jeg vil tro den passer, både understellet å bagdelen kan pakkes ganske flatt :) jeg har selv trailz å har bare en BMW 3 serie sedan. Så har ikke kjempe stort bagasjerom men er plass til vognen :)

Understellet forblir ganske langt når den slås sammen, det er det største problemet synes jeg.

Jeg vil tro den passer, både understellet å bagdelen kan pakkes ganske flatt :) jeg har selv trailz å har bare en BMW 3 serie sedan. Så har ikke kjempe stort bagasjerom men er plass til vognen :)

Hahaha det er vår familiebil med snart to barn. Hater hater den bilen.

Ja.. Og bagasjerommet er verken bredt eller langt, så er derfor jeg er så usikker..
Du kan ta med deg bilen til en barneutstyrsbutikk og spørre om å få prøve. Legger du fra deg førerkortet får du helt sikkert ta den med og prøve den i bilen =)
Vi gjorde dette både med vogn og bilstol =)

Det gikk, hurra! Sliter litt med å få plass til bag, så må nok bort med hattehylle eller ha bagen i baksetet, men det får gå :)

Og de lånte mer enn gjerne bort utstillingsmodellen mot telefonen til sambo i "pant" :D så TAKK for det tipset!!

Back
Topp