Skravletråd April

God morgen.

Jeg har en naken baby på badet som har tisset på to håndklær så langt i dag. Egentlig ganske normalt, rekorden er tre innen klokken halv ti. Viktig å lufte huden og sprelle naken, så vi bruker alltid god tid på badet vi to om morgenen.

De andre er på vei til bhg og skole (eldstemann helst femme nå, skolen begynner 8.30)
God morgen ja :) godt med lufting ;) det gjorde jeg mye med lillegutt og når han var baby.

Nei :-P
Som regel i 16-tiden.

Det er straffen med å være lærer :-P
Han er på jobb kl 07 hver morgen (stort sett) og planlegger. Og så er det en del planlegging eller møtevirksomhet frem til 15.15/30.

Og så er han avhengig av buss, og det tar jo fort en time eller litt mer om dagen...
Åh... Så tøft for han. Og deg! Han får vel heldigvis litt ekstra lang "sommerferie" da :)

God morgen alle sammen :) her startet morningen kl 5
Det er tidlig ja!! Gutten (3) våkna 5.30 så jeg sa han måtte ligge mellom oss til 6.30, men det resulterte ikke i noe søvn for noen av oss :P
Jeg fikk sove 6.30-7.30 da for samboer sto opp ;)

God morgen ja :) godt med lufting ;) det gjorde jeg mye med lillegutt og når han var baby.
Mye nakensprelling på badet for alle mine tre når de var små ja. Det gjør godt, og er koselig. Og praktisk (hun på gulvet mens jeg steller meg)

Men går med en del håndklær da

Godmorgon uff kl 5 var tidigt . E så glad mina aldrig startar før kl 6:30-07
Startet tidlig fordi han ville ha pupp of det fikk han ikke. Hadde han fått viljen sin hadde han sovet til 6:00-7:30

Det er tidlig ja!! Gutten (3) våkna 5.30 så jeg sa han måtte ligge mellom oss til 6.30, men det resulterte ikke i noe søvn for noen av oss :p
Jeg fikk sove 6.30-7.30 da for samboer sto opp ;)
Så greit du fikk sove litt lengre da :) her driver vi med å trapper ned på ammingen

Kommer til å være mindre aktiv fremover :(

God morgen.

Jeg har en naken baby på badet som har tisset på to håndklær så langt i dag. Egentlig ganske normalt, rekorden er tre innen klokken halv ti. Viktig å lufte huden og sprelle naken, så vi bruker alltid god tid på badet vi to om morgenen.

De andre er på vei til bhg og skole (eldstemann helst femme nå, skolen begynner 8.30)
Viktig å sprelle litt ja ;) og vaskemaskinen får uansett kjørt seg skikkelig når man har barn så hvorfor ikke litt ekstra.
Dere får kose dere idag ❤

Back
Topp