Skal bakes før avreise sykehus ..
Takk![]()
Her også. De kan ligge lenge så gull å ha. Klarte aldri drikke ølgjær men i disse fikk jeg det i meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal bakes før avreise sykehus ..
Takk![]()
Det er mange som Gjør detde spiser vanlig mat men får mm ved siden av
![]()
Tenker du at barnet tar skade av å få morsmelk lenger enn strengt tatt nødvendig?Ja, det er vel kanskje det. Men man bør tenke på hvem man gjør det for; barnet eller en selv.
Men ja, opp til hver enkelt å bestemme. Innenfor rimelighetens grenser!![]()
Amming er mye mer enn bare mat for mange barnJa, det er vel kanskje det. Men man bør tenke på hvem man gjør det for; barnet eller en selv.
Men ja, opp til hver enkelt å bestemme. Innenfor rimelighetens grenser!![]()
Samme her..Amme så langt det går! Storesøster hadde melkeproteinallergi, så om lillebror har jeg ikke noe valg enn å gi mme.
Her kom ikke allergien før hun var 8 mnd.. så blir mme her også om minste får det tidligSamme her..
Det styret gidder jeg ikke igjen.
Hun var tre uker da hun begynte..Her kom ikke allergien før hun var 8 mnd.. så blir mme her også om minste får det tidlig
Åå så kjedeligHun var tre uker da hun begynte..
Men vi fikk kjapt hjelp, for hun fikk veldige reaksjoner.
Dette var jo av både mm og mme.Åå så kjedeligvi hadde milde reaksjoner, litt urolig natt og utslett 3 dager etter.
ÅjaDette var jo av både mm og mme.
Ordnet seg når en diagnose kom![]()
Jeg tenker jeg prøver meg på å amme, men fra hu er 2,5-3mnd ish blir hu flaskebarn pga studietida.. Så denne gangen gidder jeg ikke å stresse med amminga sånn som med storebror![]()
Det har forøvrig kommet nye retningslinjer i forhold til amming nå, etter det jeg skjønte på jm.. Nå skal barna introduseres for fast føde fra 4mndsalder og ikke så sent som 6mnd.. Det hadde med blant annet forebygging av allergi å gjøre..
Melkeproteinallergi fra dag en her, fikk ikke diagnose før han var 5 mnd...Hun var tre uker da hun begynte..
Men vi fikk kjapt hjelp, for hun fikk veldige reaksjoner.
Her forstår jeg deg godt ! Gi mme og ha en fin barseltid!Mme. Amming funker ikke for meg, dessverre. Alt går til he***, og da mener jeg alt!
Så, fjerde babyen, og bestemt meg for at det ikke blir amming denne gangen, føles bra, selv om jeg aller helst skulle ønske at det gikk. Endelig en barseltid som ikke skal bli ødelagt av misslykka amming, sykdom, smerter og følelsen av å mislykkes.