Skravletråd Lag Bringebær

Oi, jeg var visst innnom feil tråd! Hehe.. Men jeg anbefalre alle som ikke eier rytme (som meg) å danse til "Norge" av Panetoz, da da får man instrukser langsmed! Haha.. Den på repeat to-tre ganger så er det gjort :p
Takk for tips! Skal prøves ut ;)

Jeg satte på zumba og danset med barna mine i stua i dag. De begynte bare å le da jeg vrikket på rumpa. I morgen skal eldstemann få bestemme. :-p

Jeg synes egentlig utfordringen var teit, men røyk på litt snop, så da måtte jeg nesten ta igjen noen poeng. God treningsdag, så derfor føles ikke snopet så ille.

Jeg synes egentlig utfordringen var teit, men røyk på litt snop, så da måtte jeg nesten ta igjen noen poeng. God treningsdag, så derfor føles ikke snopet så ille.

Jeg hadde besøk av barnas bestefar (min ekssvigerfar i dag), og han tok oss med på Hordamuseet og spanderte alt på oss, og følte det var uhøflig å takke nei. Kjenner det på kroppen nå, og angrer på at jeg spiste så mye stivelse (ble en lapp). Så der røyk snopbonusen min. Får ta det igjen med andre bonuser =)

Enkelte rapporterer om lange treningsøkter. Selv har jeg kun klart 1 dag med over 100 poeng på trening. Jeg trenger inspirasjon! Sett bort ifra gåtur/jogging, hva gjør dere som gir dere poeng?

Enkelte rapporterer om lange treningsøkter. Selv har jeg kun klart 1 dag med over 100 poeng på trening. Jeg trenger inspirasjon! Sett bort ifra gåtur/jogging, hva gjør dere som gir dere poeng?

Den ene dagen jeg rapporterte over 100 poeng på trening hadde jeg først gått en laaaang trilletur med snuppa i så høy hastighet jeg klarte. Etter det måtte jeg to ærender ute. Istedenfor å ta bilen gikk jeg i rask gange. Bar tunge handleposer på vei hjem. Var ganske svett i trøya den dagen ja :)
Avsluttet dagen med å løpe opp og ned trapper vi har i nærheten i10 minutter :)

Den ene dagen jeg rapporterte over 100 poeng på trening hadde jeg først gått en laaaang trilletur med snuppa i så høy hastighet jeg klarte. Etter det måtte jeg to ærender ute. Istedenfor å ta bilen gikk jeg i rask gange. Bar tunge handleposer på vei hjem. Var ganske svett i trøya den dagen ja :)
Avsluttet dagen med å løpe opp og ned trapper vi har i nærheten i10 minutter :)
Ja gåing er ikke et problem å få til, jeg bare bør ikke gjøre så mye av det. Trapper går ikke, de er for harde for foten min. Synd da. Men det høres jo ut som at du gjorde en skikkelig god jobb :D

Jeg er trener, så den er jo grei. Så går jeg på klatring. Utover dette blir det turer eller yoga:)

Ja gåing er ikke et problem å få til, jeg bare bør ikke gjøre så mye av det. Trapper går ikke, de er for harde for foten min. Synd da. Men det høres jo ut som at du gjorde en skikkelig god jobb :D

Jeg har bestilt et hoppetau. Jeg leste et innlegg på fitfocuse angående det å hoppetau.. Ble veldig inspirert. Det forbrenner visstnok like mye å hoppe tau i 20 minutter som det gjør å jogge i 40 minutter.. Kanskje det kan være noe? :)

Legger ved link til innlegget på bloggen som fikk meg til å bestille et hoppetau ;)

http://fitfocuse.blogg.no/1435236309_forbrenn_dobbelt_s_my.html

Jeg har bestilt et hoppetau. Jeg leste et innlegg på fitfocuse angående det å hoppetau.. Ble veldig inspirert. Det forbrenner visstnok like mye å hoppe tau i 20 minutter som det gjør å jogge i 40 minutter.. Kanskje det kan være noe? :)

Legger ved link til innlegget på bloggen som fikk meg til å bestille et hoppetau ;)

http://fitfocuse.blogg.no/1435236309_forbrenn_dobbelt_s_my.html
Kan ikke hoppe, men den bloggen der burde jeg så absolutt tatt en titt på :D

Jeg har ikke lange treningsøkter, men heller kortere og mer krevende økter. Føler det er best for meg og gjør at jeg kjappere kommer i bedre form :) klarer ikke å holde på med styrketrening i timesvis, så da får det heller være at jeg får mindre poeng :)

Hvordan har dagen i dag gått jenter? :)
Jeg har dessverre ikke fått trent, da formen er helt på tryne. Danser og spretter på gulvet hjemme, men har ikke orket noe mer enn det.
Spist mine 5 for dagen og har vært snopfri ;) :D

Hvordan har dagen i dag gått jenter? :)
Jeg har dessverre ikke fått trent, da formen er helt på tryne. Danser og spretter på gulvet hjemme, men har ikke orket noe mer enn det.
Spist mine 5 for dagen og har vært snopfri ;) :D

Det er bra at du lytter til kroppen og ikke overdriver ☺
Er snopefri, har danset og fått til 15 min trening. Når det blir mørkt så skal jeg ut og gå, håper på minst 45 min da. Fått til 2 av de 5, men skal lage salat nå så det skal gå fint. Har jeg igjen noe da så ligger det en boks ananas i skapet og venter på meg :D

Hva slags trener er du? :)
Trener du yoga hjemme eller på sal timer?
Jeg er trener i cheerleading, for det meste på et nybegynnernivå. Så det går mye i demonstrasjon av turn, er med på stunting, danser, hopper, osv.

Yoga gjør jeg i stua hjemme, etter videoen til "Yoga With Adrienne"

I dag har gått greit, men rakk ikke å få i meg frukt og grønten. Har fått danset, og skal straks trene yoga for nakken og ryggen. Det trengs etter maaange timer stillesitting (eksamenslesing)

Det er bra at du lytter til kroppen og ikke overdriver ☺
Er snopefri, har danset og fått til 15 min trening. Når det blir mørkt så skal jeg ut og gå, håper på minst 45 min da. Fått til 2 av de 5, men skal lage salat nå så det skal gå fint. Har jeg igjen noe da så ligger det en boks ananas i skapet og venter på meg :D

Jeg prøver virkelig å høre etter hva kroppen orker! Men, er utrolig kjipt at jeg ikke får trent når jeg er så motivert som jeg er. Venter skikkelig på å bli frisk så jeg kan trene! Lolz. Den er ny! Ikke typisk meg det!

Så tøff du er som skal ut å gå når det er mørkt! :D
Jeg er skikkelig mørkeredd og tørr ikke trene ute på natta :rolleyes:

For å være ærlig syns jeg vi har vært flinke! 2 dager av utfordringen er over, bare 3 dager igjen ;) :D

Salat hørtes utrolig godt ut! Hva pleier du ha i salaten din?
Jeg spiste en liten skål fruktsalat (halvt eple, halv pære, appelsin og blåbær) til kveldsmat i kveld, var utrolig digg!! Nam :D

Back
Topp