Skravletråd Lag Bringebær

912890ef7748d797fbf1423a7d7714be

Lagde smoothien som ble linket til her. Istedenfor 1 banan tok jeg 2, og istedenfor saft fra 2 sitroner ble det saft fra 1 sitron. Og det er suuuuuurt ^^.
Likte du den? Jeg syns den var sykt god :D

Likte du den? Jeg syns den var sykt god :D
Nei, jeg klarte ikke halve glasset engang ^^ Vil tro det er sitronen, jeg har litt følsomme smaksløker tror jeg. Men det går sikkert ant å bytte ut sitronen med noe annet? Men gøy å prøve det :D
Sitron i vannet i morgen da. Det må gå bra for det blir så utvannet.

Hmmm. I dag har jeg spist en neve salat, en appelsin og en neve agurk. Det er kanskje et dumt spørsmål men; går agurk og salat under frukt eller grønnsaker?

Jeg ville sagt det går under grønnsaker :)
Så flink du er❤️ var dette frokosten din? ☺️

Huff nei. Brødskive med litt smør, salat, servelat, ost og agurk.
For kaloriene kunne jeg ha byttet ut servelat med skinke, men men. Osten er lettere norvegia. Trodde jeg kom til å merke forskjellen, men det gjør jeg ikke :D
En appelsin til dessert. Og nå er vi ferdig med 10 min "dansing" (merkelig beveger til musikk) :D

Huff nei. Brødskive med litt smør, salat, servelat, ost og agurk.
For kaloriene kunne jeg ha byttet ut servelat med skinke, men men. Osten er lettere norvegia. Trodde jeg kom til å merke forskjellen, men det gjør jeg ikke :D
En appelsin til dessert. Og nå er vi ferdig med 10 min "dansing" (merkelig beveger til musikk) :D

Imponerende!
Jeg er ikke helt frisk, så våknet nettopp, jeg. Antibiotikaen gjør meg utrolig slapp.. Håper det går seg litt til etterhvert, så jeg får danset litt!

Skal spise omelett og frøknekkebrød straks :D Nam
Får gjøre som du, ta en appelsin til dessert :D

Hadde tenkt å gå en trilletur, men det snør jo så voldsomt her :/ får trene noe annet hjemme i stedet

Imponerende!
Jeg er ikke helt frisk, så våknet nettopp, jeg. Antibiotikaen gjør meg utrolig slapp.. Håper det går seg litt til etterhvert, så jeg får danset litt!

Skal spise omelett og frøknekkebrød straks :D Nam
Får gjøre som du, ta en appelsin til dessert :D

Hadde tenkt å gå en trilletur, men det snør jo så voldsomt her :/ får trene noe annet hjemme i stedet

Huff, ikke overdriv når du er syk da <3

Hjemme fra trening :D har ikke så mye frukt og grønt i hus, så blir ikke full pott der idag. Spent på om jeg klarer å holde meg unna snopet, søndager er alltid kosedag hos oss :p

Huff, ikke overdriv når du er syk da <3
Så søt du er som passer på meg <3

Nei, jeg skal ta det rolig❤️
Men var liksom så teit at jeg skulle bli syk nå, mens jeg er så gira på å gå ned i vekt :rolleyes:

For ha fullt fokus på hva jeg putter i kjeften denne uken, slik at jeg i hvertfall ikke går opp noe i vekt ;) :D

Lager dere middagsmenyer hos dere? Hvis ja, hva står på menyen for uka?

Angående dette med grønnsaker og frukt.. Det trenger ikke å være ulike ting? Bare tilsvarende mengde?

Angående dette med grønnsaker og frukt.. Det trenger ikke å være ulike ting? Bare tilsvarende mengde?
Aner ikke, men jeg forsto det slin at det må være ulike ting. Siden det står at man må ha 2 av hver, hjelper ikke med 5 frukt, du må ha 2 grønnsaker også.

Aner ikke, men jeg forsto det slin at det må være ulike ting. Siden det står at man må ha 2 av hver, hjelper ikke med 5 frukt, du må ha 2 grønnsaker også.
Nei den er jo grei... Men f.eks hvis keg spise salat så får jeg jo i meg mer enn 3 never grønnsaker... Men kanskje ikke 1 neve hver av 3 typer grønnsaker... Hvis du skjønner??

Hvordan danser du sånn at du bruker kalorier liksom?? :P
Haha!! Følte meg veldig dum, men var litt morsomt også!
Jeg holdt babyen i armene (7,5 kg), satt på musikken sånn passelig høyt og hoppa rundt, gjorde mange morsomme bevegelser rundt i huset. Jeg takker herren for at gubben ikke var hjemme akkurat da, så nok veldig dumt ut. Men svetten rant og snuppa storkoste seg og lo ;) :D Vi holdt faktisk på i 3 minutter ekstra, siden hun koste seg sånn ;D

Haha!! Følte meg veldig dum, men var litt morsomt også!
Jeg holdt babyen i armene (7,5 kg), satt på musikken sånn passelig høyt og hoppa rundt, gjorde mange morsomme bevegelser rundt i huset. Jeg takker herren for at gubben ikke var hjemme akkurat da, så nok veldig dumt ut. Men svetten rant og snuppa storkoste seg og lo ;) :D Vi holdt faktisk på i 3 minutter ekstra, siden hun koste seg sånn ;D
Hvordan danset du? :p
Jeg danser ikke sånn som jeg gjorde idag, til vanlig i hvertfall ;) haha

Back
Topp