Likte du den? Jeg syns den var sykt god![]()
Lagde smoothien som ble linket til her. Istedenfor 1 banan tok jeg 2, og istedenfor saft fra 2 sitroner ble det saft fra 1 sitron. Og det er suuuuuurt ^^.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Likte du den? Jeg syns den var sykt god![]()
Lagde smoothien som ble linket til her. Istedenfor 1 banan tok jeg 2, og istedenfor saft fra 2 sitroner ble det saft fra 1 sitron. Og det er suuuuuurt ^^.
Nei, jeg klarte ikke halve glasset engang ^^ Vil tro det er sitronen, jeg har litt følsomme smaksløker tror jeg. Men det går sikkert ant å bytte ut sitronen med noe annet? Men gøy å prøve detLikte du den? Jeg syns den var sykt god![]()
Jeg ville sagt det går under grønnsakerHmmm. I dag har jeg spist en neve salat, en appelsin og en neve agurk. Det er kanskje et dumt spørsmål men; går agurk og salat under frukt eller grønnsaker?
Hvilken sang danser dere etter?Dansen er i gang sammen med barna og frokostpabnekakene![]()
Jeg ville sagt det går under grønnsaker![]()
Så flink du ervar dette frokosten din?
![]()
Huff nei. Brødskive med litt smør, salat, servelat, ost og agurk.
For kaloriene kunne jeg ha byttet ut servelat med skinke, men men. Osten er lettere norvegia. Trodde jeg kom til å merke forskjellen, men det gjør jeg ikke![]()
En appelsin til dessert. Og nå er vi ferdig med 10 min "dansing" (merkelig beveger til musikk)![]()
Imponerende!
Jeg er ikke helt frisk, så våknet nettopp, jeg. Antibiotikaen gjør meg utrolig slapp.. Håper det går seg litt til etterhvert, så jeg får danset litt!
Skal spise omelett og frøknekkebrød straksNam
Får gjøre som du, ta en appelsin til dessert
Hadde tenkt å gå en trilletur, men det snør jo så voldsomt her :/ får trene noe annet hjemme i stedet
Så søt du er som passer på meg <3Huff, ikke overdriv når du er syk da <3
Aner ikke, men jeg forsto det slin at det må være ulike ting. Siden det står at man må ha 2 av hver, hjelper ikke med 5 frukt, du må ha 2 grønnsaker også.Angående dette med grønnsaker og frukt.. Det trenger ikke å være ulike ting? Bare tilsvarende mengde?
Nei den er jo grei... Men f.eks hvis keg spise salat så får jeg jo i meg mer enn 3 never grønnsaker... Men kanskje ikke 1 neve hver av 3 typer grønnsaker... Hvis du skjønner??Aner ikke, men jeg forsto det slin at det må være ulike ting. Siden det står at man må ha 2 av hver, hjelper ikke med 5 frukt, du må ha 2 grønnsaker også.
Hvordan danser du sånn at du bruker kalorier liksom??10 min dans med snuppa er overstått!![]()
Haha!! Følte meg veldig dum, men var litt morsomt også!Hvordan danser du sånn at du bruker kalorier liksom??![]()
Hvordan danset du?Hvordan danser du sånn at du bruker kalorier liksom??![]()
Haha!! Følte meg veldig dum, men var litt morsomt også!
Jeg holdt babyen i armene (7,5 kg), satt på musikken sånn passelig høyt og hoppa rundt, gjorde mange morsomme bevegelser rundt i huset. Jeg takker herren for at gubben ikke var hjemme akkurat da, så nok veldig dumt ut. Men svetten rant og snuppa storkoste seg og lo![]()
Vi holdt faktisk på i 3 minutter ekstra, siden hun koste seg sånn ;D
Jeg danser ikke sånn som jeg gjorde idag, til vanlig i hvertfallHvordan danset du?![]()
Hvilken sang danser dere etter?