Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har fått så dilla på nøtter!! Sånne fra nøttefabrikken vet du! Blæh.. Veldig tungt når søtsuget står på som verst!Jeg hadde ikke tenkt å spise noe, men søtsuget er sterkt nå. Lurer på å ta litt godt i dag, men ikke resten av uken. Tenker da ca 500 kalorier max, så spørs det om jeg kommer på noe som er innenfor det da ☺
Popcorn er et godt alternativ. En del kalorier per 100 g, men det veier så lite at du kan spise en god del.
Eventuelt smør e.l. kommer da på topp av popcornets kalorier.
Jeg har fått så dilla på nøtter!! Sånne fra nøttefabrikken vet du! Blæh.. Veldig tungt når søtsuget står på som verst!
Men, kjenner jeg ble veldig motivert av å se resultatene i går! Vi vantyey! Vi som var redde for at vi ikke ville klare å gå ned nok i vekt, vant
tihihi!
Jeg har så mange favoritter som dreper søtsuget. Jeg syns egentlig lavkarbo har fjernet det meste, men noen ganger kommer det. Sukkerfri sjokolade står på toppen da.
Sunne alternativer er bær med sukkerfri sukker.
Ferkspresset (fra egen presser) juice
Masse godt man kan lage med kokosmelk.
Penaøtter som nevnt
Druer
Lage lavkalori - gele, eller kaker
Lage saftis
Sun smoothie
Knaske på isbiter (hvis du er helt desperat)
Brygge egen iste
Var det jeg kom på i farta. Noe av dette må jeg holde meg unna, men husker det fra tiden jeg gikk på GR. GR funket for øvrig ikke på meg, og ga meg fortsatt en del smerter i kroppen.
Masse steder man og kan få kjøpt lavkalori - godteri, som ikke påvirker vektnedgang.
Hva slags sukkerfri sjokolade foretrekker du? Har vært veldig uheldig med de jeg har smakt. Ikke funnet noen som er god.. Har du noen å anbefale? Hvor kjøper du dem fra? Vet du om noen nettsider?
For meg er det egentlig verst å unngå sjokolade og kaker. Jeg elsker Sjokolade.. Sånn skikkelig!!! Hadde jeg funnet en god sukkerfri sjokolade jeg kunne unnet meg en gang i uken tror jeg at jeg ville klart å holde denne sunne livsstilen veldig bra og over lengre tid![]()
Jeg er enig i dette! Jeg står ikke på stuegulvet og danser for å få 200 poeng jeg altså! Jeg er med for å gå ned - ikke for å gjøre merkelige ting på utfordringene. F.eks hvis det blir 5 frukt om dagen så er ikke det lov i min kost....Litt avhengig av hva utfordringen blir.![]()
Jeg er enig i dette! Jeg står ikke på stuegulvet og danser for å få 200 poeng jeg altså! Jeg er med for å gå ned - ikke for å gjøre merkelige ting på utfordringene. F.eks hvis det blir 5 frukt om dagen så er ikke det lov i min kost....
Helt sant, ser ut som det blir dette. Jeg kan heller ikke spise fem frukter om dagen, men greier alltid å få i meg grønnsaker. Kanskje greit å skrive en liten tråd/bønn om dette, der vi ber de som skal lage utfordringene om å tenke på alle. Og at folk faktisk blir syke, eller til og med skadet av å delta på noen utfordringer?!
Jeg skulle gjerne skrevet det selv, men føler jeg allerede er blitt "bråkmaker" etter snope - innlegget, og tror derfor ikke jeg vil bli tatt seriøst.
Samtidig er det leit å skrive "man MÅ ikke bli med på utfordringene", men hva er greia med slankekrigen da, hvis man med forsett ekskluderer andre? Er det ikke meningen at vi skal ha det gøy, og oppfordre til et sunt kosthold og aktivitet?
Hva syns dere om utfordringen denne gangen?
Jeg greier ikke å bestemme meg for om jeg er fornøyd eller ikke, men er glad de har droppet vann - utfrodringen, så slipper jeg å få dårlig samvittighet for ikke å ha drukket på meg halsbrann![]()
Forstår ikke challengen jeg? 50 poeng for å danse i 10 minutt med barna synes jeg blir for dumt... Når man får 60 poeng for å TRENE i 60 minutt?!! Eller har jeg misforstått poengene?
Jeg også er forvirret. Sikkert enklest bare å spørre i utfordringstråden og få en oppklaring =)Forstår det ikke jeg. Øk med 1 min hver dag? Hva blir poengene da? 25 for 5 min og 50 for 10 min, men hva med det minuttet man skal øke da?
Frukt og grønt blir vanskelig, men jeg skal gjøre så godt jeg kan. Trening blir lett, så den trenger jeg ikke tenke så mye på.
Jeg også er forvirret. Sikkert enklest bare å spørre i utfordringstråden og få en oppklaring =)
Satser på yoga with Adrienne (youtube) denne uka her som trening.
Forstår det ikke jeg. Øk med 1 min hver dag? Hva blir poengene da? 25 for 5 min og 50 for 10 min, men hva med det minuttet man skal øke da?
Frukt og grønt blir vanskelig, men jeg skal gjøre så godt jeg kan. Trening blir lett, så den trenger jeg ikke tenke så mye på.
Da leser jeg der inneJeg forstod heller ikke så mye av dette med å øke dansingen med 1 minutt for hver dag og hva poengene blir da?