Skravletråd Lag Bringebær

Stemmer at det er bare en som ikke har levert eget hva jeg kunne se ja. Tar nok litt tid for Sara å gå igjennom alt, mange tall å holde styr på :)
ja jeg telte med pulverheksa så jeg ;)

Juhuu!! så bra jobba jenter!! VI vant!! Og gratulerer Noela2016 med immunitet!
Der ser vi at utfordringene ikke betyr alt - der lå vi nederst men likevel i topp ;)

Grattis noela2016! Syyykt bra jobba. Er mer enn klar for neste uke. Har revansje mot meg selv nå! Merker jeg har tatt sorgene på forskudd i dag, så er rimelig glad nå :D

Hvis jeg har regnet rett så har vi gått ned 14.2 kg som lag - 11 stykk. Vi hadde 7 kg som mål på 12 stykk :)
Skal vi sette nytt mål for neste uke? og hva legger vi oss på?

Hvis jeg har regnet rett så har vi gått ned 14.2 kg som lag - 11 stykk. Vi hadde 7 kg som mål på 12 stykk :)
Skal vi sette nytt mål for neste uke? og hva legger vi oss på?
Hva med 11? 1 kg per pers. Flere her klarte mer enn 1 kg denne uken, neste gang er det kanskje de som klarte minst som klarer mest :)

Hva med 11? 1 kg per pers. Flere her klarte mer enn 1 kg denne uken, neste gang er det kanskje de som klarte minst som klarer mest :)
1 kg er altfor mye for meg, ammer såpass mye at jeg må ta det roligere.

Hva med at alle skal bidra med minst 100 poeng hver i neste utfordring? (Vet jo ikke hva utfordringen er da)

Wohoo jenter!! Vi klarte det!! :D
Vi vant selvom vi tapte utfordringen. :D dæven vi er flinke☺️

1 kilo per person er kanskje mye, men vi kan jo ha som mål å gå ned 10-11 kilo totalt hele laget? Eller? :)

Wohoo jenter!! Vi klarte det!! :D
Vi vant selvom vi tapte utfordringen. :D dæven vi er flinke☺️

1 kilo per person er kanskje mye, men vi kan jo ha som mål å gå ned 10-11 kilo totalt hele laget? Eller? :)

Ja, jeg mente ikke at alle skulle gå ned 1 kg, men at gjennomsnittet kune være 1 kg per pers. Skrev det nok litt kronglete ☺

Hva med at alle skal bidra med minst 100 poeng hver i neste utfordring? (Vet jo ikke hva utfordringen er da)

Er 100 poeng nok? Jeg har ikke sett på hva hver enkelt har gjort, men vi bør vel ikke gjøre det for enkelt for oss selv heller. Det er en god idé, og vi kan jo alltids ta stilling til det når alle har lest hva utfordringen er?

Så morsomt at vi gikk mest ned :D da er det bare å stå på neste uke også!

Hva med 0,7 ned i snitt og 200 poeng på utfordringen? Da blir det samla vektnedgang på 7,7.

Litt avhengig av hva utfordringen blir. :)

Back
Topp