Har en haug fra før (både fra tidligere graviditeter og fra Søstra mi). Har begynt å grave litt i bunken, men prøver å holde det skjult ut uka, så er litt redd for å slippe gravidmagen løs i bukse med strikk på magen ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det har jeg også tenkt på... Håper det går bra, må nesten prøve den snartHåper ikke jeg vokser så mye i de neste 2-3 ukene! Har så lyst å passe bunaden på 17 mai!!
Jeg pressa på med bunaden på 17. Mai for to år siden. Da hadde jeg termin 4. JuniHåper ikke jeg vokser så mye i de neste 2-3 ukene! Har så lyst å passe bunaden på 17 mai!!
Du kommer til å være nydelig! Blir bra når vi kan strutte stolt med magene våre!Slik magen er nå var den når jeg var ca 5mnd på vei med førstemann.. Jeg bare kan ikke tro det :-0 jeg har ikke sjangs til å få igjen noen bukser, og føler jeg må gå å "gjemme" magen. Dette er helt gale altså! Er bare 10+3, og jeg er så livredd for hvordan jeg kommer til å se ut om noen mnd![]()
Ja, det har jeg også tenkt på... Håper det går bra, må nesten prøve den snart![]()
Samme her, så jeg har gravidstrømpebukser og skjørt eller kjole!Syns det er litt pes akkurat nå.Mine vanlige bukser er ubehagelig trange, mens mammabuksene fra forrige gang fortsatt er litt store. Må de lage det der ekstrastoffet øverst så stort?
![]()