Mammaklær

Har en haug fra før (både fra tidligere graviditeter og fra Søstra mi). Har begynt å grave litt i bunken, men prøver å holde det skjult ut uka, så er litt redd for å slippe gravidmagen løs i bukse med strikk på magen ;-)

Håper ikke jeg vokser så mye i de neste 2-3 ukene! Har så lyst å passe bunaden på 17 mai!!

Fikk to kjoler i posten i dag! Så fornøyd, men lurer på om jeg skal vente en uke eller tre med å bruke dem, magen vises veldig godt!:p

Slik magen er nå var den når jeg var ca 5mnd på vei med førstemann.. Jeg bare kan ikke tro det :-0 jeg har ikke sjangs til å få igjen noen bukser, og føler jeg må gå å "gjemme" magen. Dette er helt gale altså! Er bare 10+3, og jeg er så livredd for hvordan jeg kommer til å se ut om noen mnd :(

Håper ikke jeg vokser så mye i de neste 2-3 ukene! Har så lyst å passe bunaden på 17 mai!!
Jeg pressa på med bunaden på 17. Mai for to år siden. Da hadde jeg termin 4. Juni:-p blei litt kort foran, siden skjørtet måtte gå rundt magen:-D haha. Så sikkert ikke bra ut, men når den gikk på måtte jeg bruke den, på trass:-p

Slik magen er nå var den når jeg var ca 5mnd på vei med førstemann.. Jeg bare kan ikke tro det :-0 jeg har ikke sjangs til å få igjen noen bukser, og føler jeg må gå å "gjemme" magen. Dette er helt gale altså! Er bare 10+3, og jeg er så livredd for hvordan jeg kommer til å se ut om noen mnd :(
Du kommer til å være nydelig! Blir bra når vi kan strutte stolt med magene våre!

Ei venninne skulle selge unna det hun hadde av gravidklær så jeg kjøpte av henne jeg :-) Er 12+0 i dag og passer ingen av mine normale ikke-gravidbukser lengre :-D

Syns det er litt pes akkurat nå. :p Mine vanlige bukser er ubehagelig trange, mens mammabuksene fra forrige gang fortsatt er litt store. Må de lage det der ekstrastoffet øverst så stort? :)

Syns det er litt pes akkurat nå. :p Mine vanlige bukser er ubehagelig trange, mens mammabuksene fra forrige gang fortsatt er litt store. Må de lage det der ekstrastoffet øverst så stort? :)
Samme her, så jeg har gravidstrømpebukser og skjørt eller kjole!:) Tror også at det ekstrastoffet blir utvidet med magen, så man kan jo evt kjøpe en ny for å ha noe som er behagelig i starten også.

Kjøpte meg gravid- t-skjorte og genser på h&m i går (på salg!), og jeg ble kjempefornøyd med genseren som kan brukes selv om det ikke er gravidmage der. Ny yndlingsgenser :-D Har et par bukser, tights og strømpebukser fra før som jeg har brukt mye i det siste. Kommer inn i mine vanlige bukser, men særlig på kveldene blir de ubehagelige. Er fortsatt oppblåst!

Jeg kjøpte en mørk dongri mammabukse på hm i går, den er veldig behagelig! Myk og god :)

Jeg føler meg helt som vanlig enda, bare den konstante kvalmen som begynner å avta litt. Ikke noe behov for nye klær enda. Måtte det vare litt til. :D

Jeg føler meg helt som vanlig enda, bare den konstante kvalmen som begynner å avta litt. Ikke noe behov for nye klær enda. Måtte det vare litt til. :D

Tenkte å bruke en av gravidbuksene jeg fikk av Søssa i dag. Utrolig god å bruke. Spørs om det blir den nye inne buksa mi.

Kjøpte meg bukser på fredag, da de andre olabuksene mine ikke er behagelige å bruke lenger :-)

Har en tights og to strømpebukser. I går bestilte jeg meg en gravidbukse på salg på HM, selv om jeg egentlig hadde bestemt meg for å la være :p
Orker ikke gå med mine vanlige bukser, og innimellom er det kjekt å kunne ta på seg ei bukse :)

Back
Topp