Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aaah! Har du sett nå? Haha det ble mye avbrytelser fra lille frøkna herVent på meg!
Jeg vurderte å se den i formiddag mens lillebror sov, men den må nesten ses om kvelden.![]()
Nettopp lagt ungene, så nå håper jeg ho som fortsatt er våken sovner fort.![]()
Jeg forventa vel egentlig at det skulle vært verre da!Haha, game of Thrones skuffer aldri.Blodbad i første episode av sesongen.
![]()
Aaah! Har du sett nå? Haha det ble mye avbrytelser fra lille frøkna her![]()
Å plutselig så skulle mannen begynne å intressere seg for GoT!
Vi har en laaang vei å gå![]()
Jeg forventa vel egentlig at det skulle vært verre da!Men, ok!
Heldigvis gikk det litt bra med noen av disse karakterene for øyeblikket!![]()
Joda. Skulle kose meg jeg nå... Fuck it...![]()
Ser ut som du har ps3? Se om du kan bruke appen til HBO på den! Vi fikk ikke brukt pcen her, for stor pågang i stad! Funka mystisk nok på ps3!Joda. Skulle kose meg jeg nå... Fuck it...![]()
Dataen som er kobla til tvenNeeei
Se den på data?
Jeg venter til i morgenSer ut som du har ps3? Se om du kan bruke appen til HBO på den! Vi fikk ikke brukt pcen her, for stor pågang i stad! Funka mystisk nok på ps3!![]()
Uff, ja! Jeg hater Ramsay! Creepy fyr! Så ut som han nesten angret på at han hadde lekt med Sansa da! Men gleder meg til å se hva Sansa kan gjøre nå!Ja, jeg var litt bekymret for at Sansa og Theon måtte tilbake til Ramsey.
Håååper Jon Snow våkner til live på et vis!
Dataen som er kobla til tven![]()
Jeg venter til i morgenDen ps3 har lite og ingen ledninger kobla til nå og jeg orker ikke dra frem hele tven for å ordne det
Satser på imorgen da. Har vel ei uke på meg til neste uansett
![]()
Tenkte kjøpe en slik daHaha, såklart! Tenkte det var en app på Apple TV eller noe i den duren. Er jo så mye dill en kan se serie med.![]()
Ja. Men men. Får se musikaler da. De er jo så glade og spretne. Må ha noe som forbereder meg på alt gøsh og blodÅja!Det er litt kjiipt! Men ja, du har en uke!
altfor lenge til neste episode!!!
Uff, ja! Jeg hater Ramsay! Creepy fyr! Så ut som han nesten angret på at han hadde lekt med Sansa da! Men gleder meg til å se hva Sansa kan gjøre nå!
Synes episodens navn ikke egentlig passet helt. Lady in red - hun gjorde jo ikke noe spennende akkurat nå! Hadde håpet det ble mer action - men i stedet må vi vente en uke (!) til neste gang! Tøysekopper !
Haha! Musikaloppladning!Tenkte kjøpe en slik daMen vil helst ha smart tv. Da ligger vel hbo og det inne der
Ja. Men men. Får se musikaler da. De er jo så glade og spretne. Må ha noe som forbereder meg på alt gøsh og blod![]()
Man må balansere det vettuHaha! Musikaloppladning!Herlig!
Fortell gjerne hvor forberedt du blir på blod av det!hihi..
Han er ikke like ille som Geoffrey da!Trodde ikke jeg kunne hate en karakter like mye i got som Geoffrey, men vips, der dukket Ramsey opp.Han må dø snart!
Nei, det var ikke så spennende. Slutten på episoden sjokkerte meg ikke så veldig heller.![]()
The leftovers og Fear the Walking Dead er venteunderholdning.![]()
Herlig kombo, i alle fall!Man må balansere det vettuBlod og gøsj en dag og synging og romantikk neste
Fungerer utmerket
Haha
Det kunne vært spennende å seHerlig kombo, i alle fall!Musikaler er jo artig. Bare vent til de er ferdige med GoT! Da kommer sikkert GoT - The Musical på Broadway eller West End eller en av disse musikalstedene!
Haha..