Hva hjelper dere med kvalmen?

*LilleHåp2016*

Betatt av forumet
Jeg sliter så innmari.. må spise hver andre time, hvis ikke så kaster jeg opp..
Ingenting frister, blir kvalm av alt.

Hva hjelper dere mot kvalmen?

Føler denna vekta blir å stige fort, siden jeg må spise heele tida.. Selv om ingenting er noe særlig godt! :dead:

Epler! Spiser epler og druer som mellommåltider.. blir ikke kvalm, det er ikke så altfor usunt og hjelper på kvalmen. Men har også Marie kjeks tilgjengelig om jeg blir skikkelig kvalm.

Epler! Spiser epler og druer som mellommåltider.. blir ikke kvalm, det er ikke så altfor usunt og hjelper på kvalmen. Men har også Marie kjeks tilgjengelig om jeg blir skikkelig kvalm.

Epler skal jeg prøve :-)
Marie kjeks har jeg liggende på badet, for det første jeg må gjøre når jeg står opp er å spise det :oops: Men så er det så tørt og vanskelig å få ned

Må spise fort fort! Så fort jeg blir sulten må jeg spise. Forrige gang var det ikke noe som hjalp, så dette er ihvertfall bedre.

Her går det i druer, vannmelon og minigulerøtter. Og knekkebrød med ost! Så lenge jeg spiser er kvalmen vekk, men kommer igjen med en gang jeg ikke tygger på noe... :(

Orker ikke få i meg noe mens jeg er så kvalm som nå:-(

Spiser appelsiner, levde på frukt forrige gang og fordi jeg var ekstremt kvalm. Men må ikke være sulten og ikke for mett, så ender opp med å småspise hele tiden. Spiser nesten bare rundstykker med ost og skinke, for det er det eneste som frister.

Lovehearts hjelper mot kvalmen ;)

Titralac mot halsbrann og lovehearts mot kvalme.. har berget meg i tidligere svangerskap;-)

Jeg spyr så fort jeg spiser noe, begynte med oppkast først i dag. Men nå prøver jeg jordbær, for det er lett å få ned, spennende å se om det kommer opp igjen :)

En liten ekkel detalje.. fiskekaker i brunsaus med makaroni til smaker likt på returen..... ;-)

Afipran og zofran :p haha, herregud å dårlig jeg er.. vet faktisk ikke om jeg skal le eller gråte...

Afipran tør jeg ikke be om. Har en samboer som fikk det etter en ulykke og han tålte det ikke:joyful:
Zofran har jeg ikke hørt om:happy:
Tålte det ikke? Hva skjedde? Aldri hørt om noen som ikke tåler det. Zofran er ganske sterkt og koster mer. Men ville ikke anbefalt noen noe av det med mindre legen anbefaler deg det:)

Tålte det ikke? Hva skjedde? Aldri hørt om noen som ikke tåler det. Zofran er ganske sterkt og koster mer. Men ville ikke anbefalt noen noe av det med mindre legen anbefaler deg det:)

Mener det var afipran. Han ble visst VELDIG merkelig (de trodde han skulle hoppe ut av vinduet) Nå står det i papirene hans at han ikke kan få det. Mulig det hadde noe med at han hadde ligget i koma og var ganske forslått og.. vet ikke.. :p
Men jeg tør iallefall ikke.. Haha

Back
Topp