Ånei har du vondt igjen?De har logg om forkortet livmorhals så ringer inn om takene ikke vil gi seg. De gir seg kommer gir seg og kommer med 3 min mellom sånn ca. Var samme natt til fredag bare da ga det seg ikke etter en time
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ånei har du vondt igjen?De har logg om forkortet livmorhals så ringer inn om takene ikke vil gi seg. De gir seg kommer gir seg og kommer med 3 min mellom sånn ca. Var samme natt til fredag bare da ga det seg ikke etter en time
Litt vanskelig å være her hele tiden med tre ungerVanskelig å gjenfortelle
Du skulle ha vært der![]()
Har du ikke fått nok hvile i helga?Slitsomt å ha helg syns jeg. Mer trøtt idag enn på fredag.
Elsker baconBacon er snadder og kan brukes til mye!![]()
Så frekt!Noen tok den![]()
Vi må nok skjerpe oss jaDa må dwre være det
Tror ikke jeg har vært borti noen som ikke gjøre detElsker bacon
Æsj, så frustrerende!Nå snør det gitt![]()
Ikke jeg hellerSkjønner nesten ikke et kløyva ord, men kult da!
Er jeg heldig har hun sovnet innen jeg kommer inn til henne etter å ha fått yngste til p sove igjen...Slitsomt :/ gruer meg til jeg har barn som vekker hverandre
Kos deg med TVAi ai engakamp på tv og 71 grader nord..
Er så herlig! Minste her sovna mens hun venta på kveldsmatenEndelig sovna ungen !
Ikke faen!Vi kan bytte
Jeg på tur, du til tannlegen
Slitsomt :/ gruer meg til jeg har barn som vekker hverandre
Deilig med to inntekter jaJa er det når jeg jobber turnus og for det meste kvelder. Nå skal visst gubben også jobbe turnus med 1 uke dag og 1 uke kveld. Så blir litt av en logistikk å få til å gå opp
. Men greit med omsider 2 inntekter igjen
![]()
Ser reprise på luksusfellen, jeg.Kos deg med TV![]()
Uff, du må være utslitt?!Er så sinnsykt sliten. Men nå er det bare 3 dager igjen på jobb før jeg har en dag fri.. Jobber 10 dager i strekk
Det kommer å går. Så satser på det gir segÅnei har du vondt igjen?![]()
Vil du deg selv såå vondt?!Tenkte jeg skulle være flink og se på et program om edderkopper. Tanken var at mer kunnskap gir mindre frykt. Hva skjer??? Joda. Sitter sammenkrøllet i sofaen som om jeg så på skrekk film og roper herregud herregud herregud!!!!!! Mannen bytta til slutt kanal![]()