Det skjønner jegGleder meg litt til det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jegGleder meg litt til det![]()
Er dere ikke snille??Godt vi er flere dumminger![]()
Klatremus sin måte å forklare størrelsen på gardinstangaHer er det noe jeg ikke har fått med meg![]()
Jøss, hvor ble den av?Er ikke her lenger
Lurer jeg også på..Hvorfor i alle dager går alltid disse helgene så utrolig fort
Aha, litt av en logistikk for å få det til å gå rundtVi reiser til sørlandet på fredag men siden gubben begynner i ny jobb i morgen og jeg skal jobbe kveldsvakter mandag-torsdag og har hunden å lufte på ettermiddagen (rekker ikke å lufte den når han slutter 14.30 og jeg begynner 15.15), så skal vi bo hos foreldrene mine denne uken som kommer slik at de kan se til mini på ettermiddagen mens gubben lufter hund. Så tar jeg bare med meg mini på jobb og gubben henter han der. Spørs om han rekker hjem før jeg må dra på jobb
Da må vi spise mye baconDere får jobbe dere nedover![]()
Ikke idag tydeligvisEr dere ikke snille??![]()
HahaHusker detdøde av latter nesten
![]()
Nå ble jeg mer forvirretKlatremus sin måte å forklare størrelsen på gardinstanga![]()
Noen tok denJøss, hvor ble den av?![]()
Da må dwre være detIkke idag tydeligvis![]()
Ha ha lurer på hvorforHaha
Mannen så rart på meg når jeg fortalte han at jeg skulle ha kjøttpølse tykke gardinstenger![]()
Tydelig ikke etter våre barns syns.Er dere ikke snille??![]()
også var det litt dårlig stemning også, så da blir det ekstra slitsomtDet skjønner jeg
Ja føler med degSlitsomt å ha helg syns jeg. Mer trøtt idag enn på fredag.
Skikkelig slem mamma duTydelig ikke etter våre barns syns.
Jeg har vært dumming siden
- Det ikke er pasta til middag
- Hun ikke får sjokolade
- Hun får ikke sitte å se på datamaskinen hele dagen
- Hun ikke får brødskive 5 minutter før middag
- Hun ikke får brus
++++++
Trodde han skulle le litt mer, men han syns det var ei logisk forklaring. HeheHa ha lurer på hvorfor
Hehe, er ikke synd i meg. Du har jo vært på jobb! Jeg er bare gravidogså var det litt dårlig stemning også, så da blir det ekstra slitsomt
Ja føler med deg![]()