Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra daJa. Funket veldig bra her.
Måtte forklare den ved å leke at det var natt og ar vi "sov" og i leken kunne vi ikke stå opp før den lyste dag. Satte den på vekking om 1-2 min i leken.
Så ble det litt grin første og andre dagen. Gikk inn å pekte på klokka og forklarte, ba han legge seg igjen og gikk ut. Stilte den på vanlig tid som han pleide å våkne på de første nettene og så et kvarter senere annenhver dag til stå-opp-tid var en time senere.
Brukte den i mange år og han sa aldri en lyd eller stod opp før han visste det var morgen![]()
Hvor gammel er hun (?) nå?Så bra daJeg har litt lyst til å prøve. Begynner å bli litt desperat etter en hel natts søvn nå.
Litt forskjellige priser, men fant en på eBay til ca 270 kr. Rundt 500 i Norge, så ganske dyrt. I hvert fall hvis det ikke fungerer.Har vurdert det jeg også... Hva koster de? Trenger 2![]()
Han er straks 2,5 år. Jeg har ikke helt troa på det pga at gutten min er så ekstremt sta og gjør ikke noe han ikke vil uten mye kamp, men samtidig er jeg desperat etter noe som fungerer også.Hvor gammel er hun (?) nå?
Har du link til ebay?Litt forskjellige priser, men fant en på eBay til ca 270 kr. Rundt 500 i Norge, så ganske dyrt. I hvert fall hvis det ikke fungerer.
http://m.ebay.com/itm/Claessens-Kids-KidSleep-Classic-Blue-/331830990764?nav=SEARCHHar du link til ebay?![]()
Takk. Er det kopi eller ekte? Er ikke så god på ebayhttp://m.ebay.com/itm/Claessens-Kids-KidSleep-Classic-Blue-/331830990764?nav=SEARCH
Litt barnslig utseende egentlig, men har ikke så lyst til å bruke 500 kr heller i tilfelle den ikke fungerer på gutten min![]()
At er barn er sta betyr jo ikke at de skal få det som de vil, men der betyr mer jobb og tolmodighetHan er straks 2,5 år. Jeg har ikke helt troa på det pga at gutten min er så ekstremt sta og gjør ikke noe han ikke vil uten mye kamp, men samtidig er jeg desperat etter noe som fungerer også.
Oj, det så jeg ikkeTakk. Er det kopi eller ekte? Er ikke så god på ebay
Så at shippingen kostet 140 kr også.. Hmm
At det krever mye jobb og tålmodighet er det ingen tvil om. Vi sliter litt med hvordan vi skal løse dette. Hvor vi skal begynne, hvilke metoder, osv. Problemer med legging og at han våkner hver natt er nytt for oss og vi skjønner ikke hvorfor det har blitt sånn. Kan det være pga trassalder kanskje?At er barn er sta betyr jo ikke at de skal få det som de vil, men der betyr mer jobb og tolmodighetMen det er verdt det da. Prøv å ikke la det bli en maktkamp, men tenk at du er der for han på en støttende og oppmuntrende måte, når han synes ting blir vanskelig
Du er ikke hans motstander og han heller ikke din, men du er hans stødige trygge fjell
![]()
Har det ikke vært litt endring i søvnbehov i det siste?At det krever mye jobb og tålmodighet er det ingen tvil om. Vi sliter litt med hvordan vi skal løse dette. Hvor vi skal begynne, hvilke metoder, osv. Problemer med legging og at han våkner hver natt er nytt for oss og vi skjønner ikke hvorfor det har blitt sånn. Kan det være pga trassalder kanskje?
Jo, har jo det. Men rart det skal gå fra å legge seg kl 19 og sove til han blir vekket halv 7 dagen etter, til å slå seg helt vrang om kvelden og våkne igjen etter noen timer.Har det ikke vært litt endring i søvnbehov i det siste?