Føttene

Fride

Forumet er livet
*MIA*
Novemberlykke 2015
Har babyen din oppdaget føttene sine ennå? :)
Her oppdaget hun dem i går :D 5,5 mnd

Ja, er god stund siden! Gjorde vel det når hun var rundt 3,5 måned:) Særlig på stellebordet holder hun på begge føttene med hendende, og noen ganger putter hun de i munnen:)

Ho får godt tak rundt ene foten, ikke så mye rundt den andre. Men de er fine å se på, og perfekte til å sparke i dyna med ;) har ikke spist noe på de ennå.

Ja ligger nesten alltid å holder i tærne og beina.:) han plukker opp ting med beina også og tar de opp til hendene.:) snodig Hehe

Hihi!
Her så hun de og tok på de for første gang i går :) har ikke prøvd å putte de i munnen ennå :P

Han oppdager dem av og til, men har ikke noe bevisst forhold til dem. Morsomt å se når han får øye på dem og lurer på hva det er for noe :D

Hihi!
Her så hun de og tok på de for første gang i går :) har ikke prøvd å putte de i munnen ennå :P
Jeg prøvde å dytte den ene foten litt i munnen nå, ho skal tygge på alt! Men da fikk jeg bare en rar grimase, tror ikke den sure tåfisen smakte noe godt ;)

Å jada, tærne er oppdaget som bare det! Har de ofte opp og i munn, kjempe spennende :-P umulig å skifte bleie om dagen når beina er i været og han vrir seg til alle bauer og kanter :-P

Oppdaget for litt over en mnd siden og kjempefestlige å styre med på stellematta :P

Ja da hun var 4 mnd.

Ja, for ei god stund sidan, men så er han alt 6 mnd. Litt bale, for han skal absolutt ta i begge når han ligg i senga. Dyna er jo høgre enn den er lang ;-p

En stund siden men siste uken har han begynt å holde i begge samtidig. Og begynt å spise på de☺ skjønneste

Etter første baby yoga oppdaget hun bena sine. Var vel gjerne fordi eg "viste hun de" men de er like spennende ennå 3 mnd senere!

Varierer veldig når de får øye på de da skjønner jeg :D

Ja, hehe, men hun er ikke så interessert. Det som er mest spennende er ledninger og annet ulovlig ;)

Back
Topp