Grateng-middagstråd

Thers

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Mailykke 2018
Kan vi ha en samletråd for alle gode middagsgratenger? :) Ble litt inspirert av Tre Troll sin Carbonaragrateng tidligere idag, og håper flere kan dele grateng-middager! :D Det er jo så enkelt og godt! :)

Her ble det fiskegrateng. :) En miks av Tine og godfisk sine pluss rester jeg hadde i kjøleskapet. Ble godt. :)

Jeg dytter på denne! :)

Jeg synes det er kjempegodt å lage grateng av karbonadedeig, pastaskruer, brokkoli/blomkål og hvit saus. Blander alt sammen i en form og strør på revet ost. Kjempegodt :D

Kan vi ha en samletråd for alle gode middagsgratenger? :) Ble litt inspirert av Tre Troll sin Carbonaragrateng tidligere idag, og håper flere kan dele grateng-middager! :D Det er jo så enkelt og godt! :)
Hvilken tråd står den Carbonaragrateng oppskriften i? :) Ville du ha delt link til tråden med meg? :)

Hvilken tråd står den Carbonaragrateng oppskriften i? :) Ville du ha delt link til tråden med meg? :)
Jeg mener å huske at hun fant den på Tine.no! Jeg fant ikke tråden det var skrevet i, er så mange middagstråder her! :P

Back
Topp