Til dere som skal ha baby på deres soverom!

junibebi89

Gift med forumet
Skal dere stæsje opp der inne sammen med dere? Blir det fortsatt deres voksenrom" eller gjør dere det litt til baby rom med feks rosa gardiner, wallstickers, bamser, leker her og der og sånn?

Jeg vil pimpe rommet vårt så det blir sånn delvis voksen/baby rom! Men da går det vel mest i et par stickers tror jeg.. og skal dere ha flere baby ting andre steder i leiligheten?:)

Voksenrom. Babyen bryr seg neppe om interiøret ;)

Baby sover på vårt rom hvertfall de første 6mnd. Tanken på å gjøre det "barnevennlig" har aldri streifet meg skal jeg være ærlig :p Rommet skal være voksen rom, han har sitt eget som vi kan plassere hans ting på.

Jepp..
Voksenrom..

Der skal ungen bare sove,har verken hatt sengehimmel eller uro til de to Andre ..
Kommer nok ikke til å ha det jeg heller, tror ikke det lar seg gjøre på vugga mi :p Men om man vil babyfisere litt så er det en ordning som krever litt mindre innsats :p

Voksenrom. Har knapt nok plass til kidden om vi ikke skal styre med pimping. Men kan være han ender opp med vårt rom som sitt soverom om et års tid

Voksenrom:) Har fått inn et ekstra skap med endel klær og utstyr i. Så slipper jeg løpe ned i kjelleren for hver gang det er klesskift osv ;)

En uro og kanskje noen sånne sommerfugler (a la de Jenny Skavlan laget) på veggen rett over sprinkelsengen? Men det forblir nok et voksenkontakt altså! :)

Voksenrom. Blir en kommode med klea hans inne hos oss og utenom det har vi akkurat plass til senga..:p Vi har til og med klea våres inne på rommet til vesla i en skyvedørsgarderobe der med hennes klær i en kommode på rommet hennes. Men klea til bebis er så små at de får plass i en kommode på soverommet vårt foreløbig. Vi titter etter et annet sted og bo, men enn så lenge får soverommet vårt være voksenrom. Rommet til vesla har noe stickers og mer barn på rommet og lillebror blir å flytte inn til henne når han også sover hele natta med mindre vi har flytta..:)

Beholder rommet vårt som det er, og har ordnet og pyntet på hans rom :)
Kun vugga som skal inn til oss for en periode :)

Back
Topp