Tid for dere selv

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Hvor ofte er marsbarna på overnatting?

Har dere masse tid til dere selv/kjærestetid?
 
Her er han lite på overnatting, mest fordi vi oppfatter at besteforeldrene syns at det er litt stress...men han har jo først for noen måneder siden begynt å sove hele natta.

Så her er det ikke mye kjærestetid, og det blir jo enda mindre når lillebror kommer.
 
Thea har aldri vært på overnatting. Har vært borte fra henne 2 netter jeg. Ene natta var jeg på kurs og andre gangen var hun på riksen etter operasjonen. Pappaen var der da, mens jeg fikk en natt hjemme.

Ellers er vi flinke til å få barnevakt så vi kan ta en tur på kino og spise litt.
 
Sjeldent. De var 2 netter med mormor da vi var på Kieltur i påsken og da hadde de ikke sovet borte siden før jul. Kanskje en natt hver 3 måned cirka. Storebror er muligens borte litt oftere da han gjerne har reist på besøk flere netter til farmoren sin som bor et stykke unna. Har ingen planer om noe mer overnatting før sommeren i hvertfall. De sover ikke borte for at vi skal få kjærestetid/alenetid men mer fordi vi skal ut på noe. Har mer enn nok tid sammen etter de har lagt seg. Har en sjelden gang barnevakt for å gå ut å spise, men det er sånn en gang i året.
 
Sjeldent. De var 2 netter med mormor da vi var på Kieltur i påsken og da hadde de ikke sovet borte siden før jul. Kanskje en natt hver 3 måned cirka. Storebror er muligens borte litt oftere da han gjerne har reist på besøk flere netter til farmoren sin som bor et stykke unna. Har ingen planer om noe mer overnatting før sommeren i hvertfall. De sover ikke borte for at vi skal få kjærestetid/alenetid men mer fordi vi skal ut på noe. Har mer enn nok tid sammen etter de har lagt seg. Har en sjelden gang barnevakt for å gå ut å spise, men det er sånn en gang i året.

Sånn har vi det også. Akkurat nå mens barna er så små, klarer vi å vente litt med våre egne interesser som evt ville gått på bekostning av barna (vi har ei på 8 mnd også). De sover alltid hjemme hos oss, men vi har av og til barnevakt noen timer på ettermiddagen om det er helt nødvendig.
Jeg tenker det blir annerledes når ungene blir litt eldre :)
 
Vi har aldri alenetid omtrent. Hun har sovet borte kanskje 5 ganger. Vi har mulighet til barnevakt da, besteforeldre bor like i nærheten. Men det føles unaturlig å spørre så sant det ikke er noe spesielt. Da føler jeg at vi er til bry for dem.
Det å bare skulle ut vi to uten å være invitert bort skjer ikke.
Jeg jobber mye helger og når vi først har fri begge to er det veldig deilig å bare være hjemme.

Men jeg kjenner at jeg savner å bare være kjærester av og til.
 
Vi har heller aldri alenetid, vi har sovet borte fra henne en gang (mai i fjor). Utenom det er jeg sammen med henne døgnet rundt...

Vi har ingen i nærheten til å passe på henne. Jeg savner å kunne sove bare oss to, samt å pule høylytt!

Nå kommer snart nr2, så er leeeennggeee til vi er uten barn ;)
 
Vi har heller aldri alenetid, vi har sovet borte fra henne en gang (mai i fjor). Utenom det er jeg sammen med henne døgnet rundt...

Vi har ingen i nærheten til å passe på henne. Jeg savner å kunne sove bare oss to, samt å pule høylytt!

Nå kommer snart nr2, så er leeeennggeee til vi er uten barn ;)
Lol!
 
Skjeldent vi har barnevakt her, blir vel litt mer når vi flytter. Men vi har jo kvelden og natta aleine når ho sover, så føler vi har nok tid til å være kjærester for det
 
Back
Topp