Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min samboer har heller ingen søsken, så blir en slektning av han, en han har vokst opp med som en bror og søstra miVeldig usikker. Blir i allefall min bror, men jeg har kunn han og samboer har ingen søsken. Søskenbarn blir litt vanskelig når vi har 25søskenbarn til sammen.. Må bare se hva vi finner på.tenker å ha 4.
![]()
Jeg skal ha søstra mi og sambo skal ha en slektning han har vokst opp sammen med siden han ikke har søsken.. tenker dere det er greit med venner utenom?Fire faddere, to fra min side, og to fra sambo sin side. Sambo har to yngre søsken, (bror og søster) så blir nok de, jeg har stor familie og neste på lista er ene niesa og nevøen min![]()
Jeg skal ha søstra mi og sambo skal ha en slektning han har vokst opp sammen med siden han ikke har søsken.. tenker dere det er greit med venner utenom?![]()
Okei! Vurderer kanskje å ta et vennepar utenomAbsoluttTo av mine faddere er vennepar av mamma og pappa!
Du kan være fadder selv om du ikke er i statskirkenVi skal ha fire faddere - to fra hans slekt og to fra min.
Dersom det ble gutt skulle vi har fedrene våre som faddere, og dersom det ble jente skulle mødrene være.
Dermed blir det denne gangen fedrene som blir faddere!
Ellers har vi til sammen fire søsken, og tre av disse står ikke i statskirken, så regner med det blir mannen sin lillesøster og svoger på min side som blir de to andre fadderne.
Vi kommer kun til å ha barnedåp for nærmeste familie. Skal ikke spørre venner av oss eller foreldrene vår i dåp!![]()
Fadder kan man være uansett om man er medlem eller ikke, her blir det til og med faddere som er svenske!Vi skal ha fire faddere - to fra hans slekt og to fra min.
Dersom det ble gutt skulle vi har fedrene våre som faddere, og dersom det ble jente skulle mødrene være.
Dermed blir det denne gangen fedrene som blir faddere!
Ellers har vi til sammen fire søsken, og tre av disse står ikke i statskirken, så regner med det blir mannen sin lillesøster og svoger på min side som blir de to andre fadderne.
Vi kommer kun til å ha barnedåp for nærmeste familie. Skal ikke spørre venner av oss eller foreldrene vår i dåp!![]()
Du kan være fadder selv om du ikke er i statskirken![]()
Her er det også nesten et krav at man selv er kristen om man skal være fadder, samt mange prester døper under tvil/nøler veldig hvis foreldrene ikke er gift. Synes det er litt meningsløst, det er 2016..Vi døper ikke våre barn da hverken jeg eller mannen min er medlem av noe trosamfunn.
For en del år tilbake skulle jeg være fadder for en jente. Presten godkjent meg som fadder under tvil da jeg ikke var medlem av kirken (heller ikke døpt).
Vil bare nevne det slik at ikke noen plutselig treffer på en prest som er litt "gammeldags"![]()