Det er viktig at noen gjør detSå flink du er som leverer melk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er viktig at noen gjør detSå flink du er som leverer melk!
Ja,det skal nok gå fint og vel så detBlir dere ferdig i god tid før termin?
Det blir så godtBlir sikkert deilig å bli ferdig!
Hun var såvidt 2900, og 46 cm ♡Hvor stor var hun? De er jo bare sp herlige når de er små og helt ferske! Jeg holdt nyfødt baby 3 uker før jeg fødte nr 2. Det var morsom opplevelse![]()
Ha ha aldri i livetHehe, er målet å ta igjen henne?
Godt det går fremoverTja,vi ble satt litt tilbake siden snekkerne har hatt 2 uker på en annen jobb.. men det har vært godt å hatt noen rolige kvelder.
Listing på stuen og kjøkkenet er igjen. Og alt i yttergang og en bod. Og badet da. Så litt. Men det er bare en brøkdel i forhold til hvor vi begynte![]()
Håper du fikk en god nattVåken enda, men skal slepe meg selv til senga vært øyeblikk![]()
Når ble du medlem?Oj!
Jeg har snart 5000 jeg![]()
Så kule de var
Flott gaveJa vi må pynte oss litt da![]()
Ja den er finhan fikk den til jul
men den er kjempe dyr så hadde aldri kjøpt den selv
![]()
HihiLitt jaeller,utrolig nok så finner jeg og snekkerne de utroligste ting å prate om.
![]()
TakkVelkommen,snuppa![]()
Hvordan er det med bekkenet?
Så braJa,det skal nok gå fint og vel så det11 uker igjen til termin og innen 6 uker skal ha huset for meg selv har jeg fått beskjed om.
![]()
JaFlott gave![]()
Godt når man blir frisk igjen da. Er jo en mager trlst npr det står på men...Lite kult å ha jaså isolert oss i noen dager
![]()
Må sove litt mer da? Eller er det barna som holder deg våken?God morgen.
Å fytti katta å trøtt jeg er i dag