Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, snuppaDu er så flink!
Du er et forbilde70.000 innlegg. Dåne !
Er dere ferdig snart?Takk, snuppa![]()
Deilig med en super dag på jobb da. Noen spesiell grunn til at den var super?Så bra
Jeg har hatt en super dag på jobb!
Ligger fortsatt 110 000bak RonjaDu er et forbilde![]()
Tja,vi ble satt litt tilbake siden snekkerne har hatt 2 uker på en annen jobb.. men det har vært godt å hatt noen rolige kvelder.Er dere ferdig snart?
Hehe, er målet å ta igjen henne?Ligger fortsatt 110 000bak Ronja![]()
Har alle tatt kvelden?
Blir dere ferdig i god tid før termin?Tja,vi ble satt litt tilbake siden snekkerne har hatt 2 uker på en annen jobb.. men det har vært godt å hatt noen rolige kvelder.
Listing på stuen og kjøkkenet er igjen. Og alt i yttergang og en bod. Og badet da. Så litt. Men det er bare en brøkdel i forhold til hvor vi begynte![]()
Det stemmer i grunnen godt med det vi har snakket om ;-)Han vil ha myke bukser, helst joggebukser
De må være høye på livet, enkel knepping og ikke strikk i beina
Yohoo?!
Blir sikkert deilig å bli ferdig!Tja,vi ble satt litt tilbake siden snekkerne har hatt 2 uker på en annen jobb.. men det har vært godt å hatt noen rolige kvelder.
Listing på stuen og kjøkkenet er igjen. Og alt i yttergang og en bod. Og badet da. Så litt. Men det er bare en brøkdel i forhold til hvor vi begynte![]()
Hvor stor var hun? De er jo bare sp herlige når de er små og helt ferske! Jeg holdt nyfødt baby 3 uker før jeg fødte nr 2. Det var morsom opplevelseJa, også var hu jo så lita ♡ mye mindre enn mi noen gang var (på utsiden )
God bedringMistenker mild grad av omgangssyken siden ene gutten min kasta opp en del natt til søndag.
Forkjøla føler jeg at jeg har vært siden jeg ble gravid![]()
VelkommenJippi er i 3je trimester:-D. Føler meg stor, tung og skikkelig ukomfortabel