Skravletråd April

Den er ikke så tungvint om man først bruker den synes jeg ;) :)
God morgen :D
Det er nok en vanesak ja. Jeg synes det er tungvindt pga den lille skjermen og menyer som derfor ikke er som på pc. Og er vant til appen.
Jeg synes og det er tungvint med nettleser på mobil etter å ha vært på appen, alt er så smått :P og menyer man ikke vant til ;)
Men fint å få opp varsler med en gang! Det får man ikke på appen

Jeg synes og det er tungvint med nettleser på mobil etter å ha vært på appen, alt er så smått :p og menyer man ikke vant til ;)
Hehe. Alltid syntes det er fordeler og ulemper med begge deler :P

Hei alle sammen! En av våre underleverandører har problemer med datalinjene sine i dag, og derfor er det ikke mulig å logge seg på forum, apper eller min side nå. Vi håper dette løser seg raskt. Tommel opp for gutta som jobber på spreng for å fikse feilen!

IKKE klikk på glemt passord.

Oh, fullt opp hører jeg! Du får lykke til med å finne handsker, de har jeg ingen erfaring med... Er det noe spesielt inni de som skal lindre kløe/utslett?
Tipper appen kommer seg etterhvert, Tamara har no svart nå :)

Nei, det er helt vanlige, tynne, hvite hansker. De mes best passform er bambus men bomull ogdå fungerer.
Poenget er at vi skal smøre tykt lag fet krem på de supertørre hendene til vår sønn. Og da må vi ha hansker utenpå. Hanskene vi har er str 5-6 år, og nå er han 7,5 (har vært bra en stund) og da blir det trangt, hvilket er vanskelig når hånden er smurt inn....

Jeg synes og det er tungvint med nettleser på mobil etter å ha vært på appen, alt er så smått :p og menyer man ikke vant til ;)
Men de varslene som kommer mens jeg sitter og skriver, de er jo bare i veien (på pc greit, på mobil dekker det mer av skjermen) og jeg finner dem lett når jeg vil uansett.

Vane, ja. Ingen tvil

Nei, det er helt vanlige, tynne, hvite hansker. De mes best passform er bambus men bomull ogdå fungerer.
Poenget er at vi skal smøre tykt lag fet krem på de supertørre hendene til vår sønn. Og da må vi ha hansker utenpå. Hanskene vi har er str 5-6 år, og nå er han 7,5 (har vært bra en stund) og da blir det trangt, hvilket er vanskelig når hånden er smurt inn....
Åh ja, skjønner!

Men de varslene som kommer mens jeg sitter og skriver, de er jo bare i veien (på pc greit, på mobil dekker det mer av skjermen) og jeg finner dem lett når jeg vil uansett.

Vane, ja. Ingen tvil
Mine varsel er bare en svart liten boks som dykker opp nederst på skjermen (iphone) men mulig de blir i veien akkurat i det man skriver!

Hva er planene for dagen da? :)
Melkebanken - levere morsmelk
Apotek - se om noen av de lokale har eksemhansker til barn
Jobb - innom og spise lunsj med dem

Klokka tilsier at de to siste muligens bytter plass i rekkefølgen

Melkebanken - levere morsmelk
Apotek - se om noen av de lokale har eksemhansker til barn
Jobb - innom og spise lunsj med dem

Klokka tilsier at de to siste muligens bytter plass i rekkefølgen
Høres ut som en grei dag :)
Hvordan fungerer det med melkebank egentlig?

Er det så få som bruker bv i nettleser?? :o er super stille på hele forumet jo :o

Blæ, nettleser på mobil er en tungvint måte å bruke bv.

Appen påstår jeg ikke eksistert. Det går vel over innen jeg er ferdig på badet, hører babyen har våknet. Vi bruker fort en time, så da bør appen være grei
sånn er det hos meg fortsatt... og ja, nettleser på mobil er tungvindt.

Back
Topp