Bare litt kjedelig å vente?Varsel på forum også.
Jeg vet jo at det ordner seg. På sikt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare litt kjedelig å vente?Varsel på forum også.
Jeg vet jo at det ordner seg. På sikt
Den er ikke så tungvint om man først bruker den synes jeg![]()
God morgen![]()
Jeg synes og det er tungvint med nettleser på mobil etter å ha vært på appen, alt er så småttDet er nok en vanesak ja. Jeg synes det er tungvindt pga den lille skjermen og menyer som derfor ikke er som på pc. Og er vant til appen.
Hehe. Alltid syntes det er fordeler og ulemper med begge delerJeg synes og det er tungvint med nettleser på mobil etter å ha vært på appen, alt er så småttog menyer man ikke vant til
Men fint å få opp varsler med en gang! Det får man ikke på appen
Oh, fullt opp hører jeg! Du får lykke til med å finne handsker, de har jeg ingen erfaring med... Er det noe spesielt inni de som skal lindre kløe/utslett?
Tipper appen kommer seg etterhvert, Tamara har no svart nå![]()
Ja, for det pleier ta en times tid. Nå er der vel gått minst to, kanskje tre?Bare litt kjedelig å vente?![]()
Men de varslene som kommer mens jeg sitter og skriver, de er jo bare i veien (på pc greit, på mobil dekker det mer av skjermen) og jeg finner dem lett når jeg vil uansett.Jeg synes og det er tungvint med nettleser på mobil etter å ha vært på appen, alt er så småttog menyer man ikke vant til
Men fint å få opp varsler med en gang! Det får man ikke på appen
Får satse på det er oppe å gå snartJa, for det pleier ta en times tid. Nå er der vel gått minst to, kanskje tre?
Åh ja, skjønner!Nei, det er helt vanlige, tynne, hvite hansker. De mes best passform er bambus men bomull ogdå fungerer.
Poenget er at vi skal smøre tykt lag fet krem på de supertørre hendene til vår sønn. Og da må vi ha hansker utenpå. Hanskene vi har er str 5-6 år, og nå er han 7,5 (har vært bra en stund) og da blir det trangt, hvilket er vanskelig når hånden er smurt inn....
Det gjør de nok, de er flinke de folka antar jeg.Får satse på det er oppe å gå snart![]()
Mine varsel er bare en svart liten boks som dykker opp nederst på skjermen (iphone) men mulig de blir i veien akkurat i det man skriver!Men de varslene som kommer mens jeg sitter og skriver, de er jo bare i veien (på pc greit, på mobil dekker det mer av skjermen) og jeg finner dem lett når jeg vil uansett.
Vane, ja. Ingen tvil
Hva er planene for dagen da?Det gjør de nok, de er flinke de folka antar jeg.
Men nå skal jeg helst snart på farten
Det har gått 6 og en halv time. Vi falt ned 3 i natt......Ja, for det pleier ta en times tid. Nå er der vel gått minst to, kanskje tre?
Da sov jeg. Sjekket vek første gang i sekstidenDet har gått 6 og en halv time. Vi falt ned 3 i natt......
Oi. Vart en stund daDet har gått 6 og en halv time. Vi falt ned 3 i natt......
Melkebanken - levere morsmelkHva er planene for dagen da?![]()
Høres ut som en grei dagMelkebanken - levere morsmelk
Apotek - se om noen av de lokale har eksemhansker til barn
Jobb - innom og spise lunsj med dem
Klokka tilsier at de to siste muligens bytter plass i rekkefølgen
sånn er det hos meg fortsatt... og ja, nettleser på mobil er tungvindt.Blæ, nettleser på mobil er en tungvint måte å bruke bv.
Appen påstår jeg ikke eksistert. Det går vel over innen jeg er ferdig på badet, hører babyen har våknet. Vi bruker fort en time, så da bør appen være grei
HeheJeg feiret med gulrotkake samboer hadde bakt til å egentlig ta med på jobben ;-)