Skravletråd April

Jeg burde egentlig gå å legge meg, men vil ikke :P føler meg som en jentunge.
Ettersom jeg er sykemeldt (70%) pga kvalme skal jeg ikke opp på jobb, men gutten vakner vel sikkert 6-6.30 og vekker meg som vanlig.
Burde sove....
Men men :) Fler som er våken?

Jeg burde egentlig gå å legge meg, men vil ikke :p føler meg som en jentunge.
Ettersom jeg er sykemeldt (70%) pga kvalme skal jeg ikke opp på jobb, men gutten vakner vel sikkert 6-6.30 og vekker meg som vanlig.
Burde sove....
Men men :) Fler som er våken?
Hadde nok sovnet for lenge siden jeg ihvertfall ;)
Godt med hjemmedag da :)

Hadde nok sovnet for lenge siden jeg ihvertfall ;)
Godt med hjemmedag da :)
Mja... Men e bare 70% sykemeldt så skal på jobb en time eller to. Verst å være så her trøtt bare :(
Fikk ikke til å sove igår fordi jeg ble så sulten at jeg bare måtte opp å lage meg kveldsmat. Ble vel nesten 2 før jeg sovnet og gutten vekte meg for 20 min siden :(
Jaja, får jo sove når jeg er ferdig med arbeidet i hvert fall :)

Blæ, nettleser på mobil er en tungvint måte å bruke bv.

Appen påstår jeg ikke eksistert. Det går vel over innen jeg er ferdig på badet, hører babyen har våknet. Vi bruker fort en time, så da bør appen være grei

Appen påstår jeg ikke eksistert. Det går vel over innen jeg er ferdig på badet, hører babyen har våknet. Vi bruker fort en time, så da bør appen være grei
Tungvindt? Tja jeg bruker den hver dag å synes ikke det er det men

Tungvindt? Tja jeg bruker den hver dag å synes ikke det er det men
Jeg bruker nettleser på pc. Men på mobilen synes jeg appen er langt å foretrekke.

Men der får jeg ikke logge inn i dag.

Vi får håpe på det ja! :)

Vi får håpe på det ja! :)
Jeg er ferdig på badet, ammer, burde spist frokost siden jeg helst skal tidlig avsted.

Fortsatt ingen bv app.

Men jeg får se om babyen godtar at mor spiser.
Jeg skal på sykehuset (levere melk på melkebanken, det tar vanligvis ikke så lang tid, men jeg må få nye merkelapper med navnet mitt på i alle fall) og på apoteket, muligens flere, for å se om noen har eksemhansker til barn eller om jeg må bestille på nett.
Og på jobb og spise lunsj med dem 11.30....

De la ut varsel om tekniske problemer på Facebook :) satser på det er fiksa snart :D

Den er ikke så tungvint om man først bruker den synes jeg ;) :)
God morgen :D
Det er nok en vanesak ja. Jeg synes det er tungvindt pga den lille skjermen og menyer som derfor ikke er som på pc. Og er vant til appen.

Jeg er ferdig på badet, ammer, burde spist frokost siden jeg helst skal tidlig avsted.

Fortsatt ingen bv app.

Men jeg får se om babyen godtar at mor spiser.
Jeg skal på sykehuset (levere melk på melkebanken, det tar vanligvis ikke så lang tid, men jeg må få nye merkelapper med navnet mitt på i alle fall) og på apoteket, muligens flere, for å se om noen har eksemhansker til barn eller om jeg må bestille på nett.
Og på jobb og spise lunsj med dem 11.30....
Oh, fullt opp hører jeg! Du får lykke til med å finne handsker, de har jeg ingen erfaring med... Er det noe spesielt inni de som skal lindre kløe/utslett?
Tipper appen kommer seg etterhvert, Tamara har no svart nå :)

Det er nok en vanesak ja. Jeg synes det er tungvindt pga den lille skjermen og menyer som derfor ikke er som på pc. Og er vant til appen.
Vant til appen jeg også :P så er litt annerledes ;)

Back
Topp