Jeg feiret med gulrotkake samboer hadde bakt til å egentlig ta med på jobben ;-)Fikk så lyst på noe søtt etter at du la ut bildet at jeg fant meg noen sjokolade kjeks og et stort glass melk og sa "hurra for Musemor "![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg feiret med gulrotkake samboer hadde bakt til å egentlig ta med på jobben ;-)Fikk så lyst på noe søtt etter at du la ut bildet at jeg fant meg noen sjokolade kjeks og et stort glass melk og sa "hurra for Musemor "![]()
God kveld og god nattGod kveld jenterhakke hatt tid til å være her i dag
Neeii, hvem skal jeg prate med da ?God kveld og god natter så trøtt.
God kveld og god nattGod kveld jenterhakke hatt tid til å være her i dag
Jeg kan prate i morraNeeii, hvem skal jeg prate med da ?![]()
Hehe så braJeg kan prate i morraskal kjøre bil i noen timer(sitte på, vel å merke) så da har jeg god tid til tasting.
Sov godt når den tid kommer![]()
Hørtes slitsomt utJeg har vært på jobb.. Siden baby sov har jeg pumpet meg.. Nå skal jeg henge opp klær og sove. Straks jobb igjenbare hjemme å snur egenrlig
Joa men blir vel bedre enn hvordan du husker det nåHaha gjenstår å se![]()
Prøver men ikke like lettDa får du jaggu være med du og![]()
De er utrolig store og tunge!Var skummelt ja. De er store de dyra
Jaja greit å være realistisk ogsåLov å håpe
men jeg er litt for realistisk, og ser fram til om ca 4 år![]()
Ja, ikke ofte jeg kjører under fartsgrensen der så tenk om jeg faktisk hadde kjørt i fartsgrensen!Oi, godt det gikk bra!![]()
Hehe ikke lett å vite sånne ting på forhåndJeg har en veldig fantastisk mann, men på enkelte områder henger han ikke bestandig med.
Jeg får blant annet aldri blomster, og må ordne kake til min egen bursdag.
Jeg klager ikke, det er helt greit, det er så mye bra med den mannen.
Sjokket var derfor stort når han fanatisk kom med blomster på bryllupsdagen vår for noen dager siden.
I dag kjøpte jeg som vanlig min egen bursdagskake, til min store overraskelse så kjøpte han også.
Nå er jeg skikkelig, skikkelig sukkerhøy![]()
Dette greier du fintJippi, 800 innlegg, bare 200 igjen
GodnattGod natt damerimorgen har mannen bursdag og jeg skal jobbe en full dag
![]()