Nei ble møkketeBle du ren?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei ble møkketeBle du ren?![]()
Akkurat kommet fea møteHva gjør dere i kveld?
Det har jeg aldri smakt,faktisk .
Oii! Også hele familien da
Ulempen her er hvis gubben blir syk så har jeg plutselig 2 barn å ta meg av![]()
Høres kjekt utNå har jeg endelig funnet godstolen og macen, og her blir jeg vel sittende til jeg skal lalle eller lille våkner![]()
Greit det daNei det ble det ikke.
Ble to helt forskjellige typer sjokoladekaker![]()
Hva slags møte?Akkurat kommet fea møte
Foreldremøte på skolenHva slags møte?
Ble det et bra møte?Foreldremøte på skolen
Var helt greitBle det et bra møte?
God nattNå er det sovetiiiiiiiid![]()
Haha, da fikk dere kost dere da ;-)Jeg har en veldig fantastisk mann, men på enkelte områder henger han ikke bestandig med.
Jeg får blant annet aldri blomster, og må ordne kake til min egen bursdag.
Jeg klager ikke, det er helt greit, det er så mye bra med den mannen.
Sjokket var derfor stort når han fanatisk kom med blomster på bryllupsdagen vår for noen dager siden.
I dag kjøpte jeg som vanlig min egen bursdagskake, til min store overraskelse så kjøpte han også.
Nå er jeg skikkelig, skikkelig sukkerhøy![]()
Ja det er tidlig :-oHeldighåper min lærer seg å sove lenge når hun blir litt eldre. For alt før 6 er egentlig veldig tidlig
![]()
Det klarer du :-DJippi, 800 innlegg, bare 200 igjen
Nam! Det fikk jeg skikkelig lyst påVi hadde kjøttkaker, poteter, brun saus og gulrøtter![]()
Fikk så lyst på noe søtt etter at du la ut bildet at jeg fant meg noen sjokolade kjeks og et stort glass melk og sa "hurra for Musemor "Jeg kjøpte kake i butikken siden mannen aldri kjøper kake p bursdagen min, mannen kjøpte også for en gangsskyld.
Alt sjokoladekake
Har lagt meg nåKanskje legge seg da
Har du ei oppskrift å anbefale?Er kjempegodt og super enkelt å lage![]()