Hvor gamle er de?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor gamle er de?
Hehe, en sjanse jeg ikke tør og taMan vet aldri![]()
TakkEr ikke lett det der. Kjenner jeg er glad for at vi er ferdige. Og håper dere slipper det så veldig mye lengre dere også![]()
Gratulerer med dagen fra meg ogsåTusen takk
Så fin bursdagsgave daJippi nye telefonen kom i dag![]()
Haha funny
Tror den stakkars gutten ble litt småflauFantastisk![]()
Mi faller i høyde... rett over den nederste percentilen i går, men jeg bekymrer meg ikke siden jeg er lita selvKontroll med mellomste i dag. Alt bra og er som hun skal. Faller sakte men sikkert på kurvene da. Men samtidig ble hun raskt stor som liten og har fortsatt i sin stigning. Men er nå såvidt under 50 percentilen. Flink jente. Og mammaen fikk også skryt og det er alltid kjekt![]()
Håper vi snart er ferdig jeg også! Skal ta med snuppa dit etterpå og kaste en del som er der for å få gjort noe mer idag ogsåIkke lett å få tid, jeg vet ;-)
Håper ikke dere må holde på så mye lenger ;-)
Ja er det! Men er vel sesong for de nå da så ikke overraskende, men passer ekstra godt på ihvertfall!Skummelt med dyr som hopper ut i veien altså
Ser jo helt genial ut! Må nok ha en sånn en her også
Det kan jeg tenke meg jaTror den stakkars gutten ble litt småflauhan ble hvertfall veldig rød i ansiktet.
I bedre humør nå?God morgen damer. Vurderer å gå å legge meg igjen, for Har visst stått opp på feil fot i dag
Lei alle disse hormonene![]()
Var veldig grei jaSer jo helt genial ut! Må nok ha en sånn en her også![]()
Gratulere så mye med dagenTusen takk
Perfekt timing posten hadde nå daJippi nye telefonen kom i dag![]()
Kommer segI bedre humør nå?
Nesten det samme som her daSkulle ta med en liten dupp etter å ha levert tuppa, ble 2,5 time detjeg trengte det vel.
Nå spiser jeg sen lunch, og skal straks male litt før jeg skal dusje og hente tuppa![]()
Der har du noen timers gledeVar veldig grei ja![]()