Her er det også foreldremøte med diskusjonetJobb 7.30, og foreldremøte med foredrag kl 18.30
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det også foreldremøte med diskusjonetJobb 7.30, og foreldremøte med foredrag kl 18.30
Ha ha ja j3g driver stadig med support for mammaOhh, jeg kjenner at det i slike situasjoner er glad jeg har flyttet så nært min mor at "vi kommer en tur og ser på det" er en grei løsning.
Mannen driver telefonsupport for sin mor som enten har virus eller hacket Facebook eller noe sånn.... "opp der under den figuren slik, ser du der noe som ser sånn ut?"
God morgenGod kveld![]()
Flink du erDet er det.. Derfor tok jeg en løpetur i stedet![]()
Hehe ja burde vell gjøre det jaDu får teste den da og si om det er verdt det![]()
God morgenGod morgen![]()
Jada, to dager i uka før jobbehelgNei det er kanskje ulempen :-o
Men du hadde jo litt fri innimellom.;-)
Må være en herlig følelse for hamEldsten var litt stolt når jeg hentet han på SFO i dag.
Kjøpte ny jakke til han på lørdag, og en av jentene hadde sagt at han så ut som en tenåring i den....
Han føler seg stor nå(Han som var så liten)
Fant ingen...Må ha bukser her også
Skummelt med dyr som hopper ut i veien altsåSom dere greier å skravle da!
Vi har jo flyttet men er ikke ferdig med gamle leiligheten og har som mål å få den unnagjort denne uka så var der og pakka ned samt så hvor mye som er igjen osv her istad, på vei hjem kom det en kalv (på størrelse med bilen) og plutselig hopper ut i veien, heldigvis kjørte jeg sakte da og så meg heller rundt etter andre elger![]()
Min måtte vekkes 7.15Makan til unger :-o
Her måtte de vekkes nå fordi jeg skal være på jobb om 45 min...
J3g fant de jeg lette etter men ikke i hans str....Fant ingen...![]()
Det må jeg sjekke utSamsofie har men de joster litt mer
Gratulerer så mye med dagen søte Musemor!!Håper telefonen min kommer i morgen, det hadde vært en flott bursdagsgave![]()
Hvordan gikk natten?Kb har sovnet. Håper på en bedre natt i natt
Fint for kbHvordan gikk natten?![]()
De harendel tilbud nåDet må jeg sjekke ut![]()
Gratulerer med dagenDet er det![]()