Kos på magen

Novo

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
☀️Påskeliljene 2026☀️
♡ Babymais2026 ♡
Koser dere på magen allerede? :) leste i dag at baby kan kjenne at magen blir tatt på fra uke 7 ^^, så her koses det på magen som for øvrig er veldig oppblåst :p

Ja tar innimellom nederst på magen min, men visste ikke at spiren kan kjenne det nå :)

Ja gjør det innimellom ❤️ :)

Koser med magen hver dag. Bevisst og ubevisst <3

Jaaa :Heartpink her leses alt siden jeg er førstegangs, :joyful:så jeg viste at man kan kjenne fra uke 7+/-,så jeg koser masse :Heartpink

Jeg koser/pjusker på magen fordi det lindrer kvalmen :-) nå har jeg en grunn til å fortsette med det når kvalmen forhåpentligvis gir seg!

Nei, men jeg får mannen til å gjøre det. Synes massering over navelen lindrer kvalmen litt.

Nei, prøver å ikke bli alt for giret før jeg er kommet litt lenger. Vet at statistikken for godt voksne gravide ikke er så god.

Det visste jeg ikke :) jeg kose på magen når jeg ligger på sofaen eller i sengen, men skal begynne å gjøre det oftere nå, hvis lille kjenner det <3 :)

Jaa <3 Synes det er så koselig. Både jeg og mannen gjør det :joyful:

Er det bare jeg som tenker at det hadde vært veldig rart om spiren skulle kjenne det når den er så ekstremt liten og ligger innkapslet i væske og godt gjemt langt inne i livmoren? :P I forhold til abort så har jo forskning vist at embryoet/fosteret ikke kjenner smerte før flere uker etter uke 12. Så ville det ikke vært naturlig å tenke at dette gjelder for all berøring? Uansett, koselig å kose med magen og sende litt positiv energi så kos i vei :)

Jeg koser med magen hele tiden:p Var på besøk i går og tok meg i å stryke nederst på magen min.. Var ingen som sa noe så håper jeg ikke ble oppdaget:rolleyes: Må bli litt mer bevvist på det:D

Back
Topp