Mangler 245 nåDa må vi få opp antallet, ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mangler 245 nåDa må vi få opp antallet, ;-)
I følge det mange sier så er jeg beregnet som det, men i praksis så er jeg egentlig usikker. Kroppen husker jo en god del?Men regnes ikke du nesten som første gangs når det er så lenge siden sist?
Haha! GenialtOops, slikt er en liten oppvekker ja
Eller som min 3åring sa igår når jeg ba ham rydde opp lekene ute: "kan ikke, vet ikke hvor jeg skal legge all dritten...."
Stolt mamma!![]()
Lurte på det. Blei så kvalm og uggen. Men var bra etter jeg fikk sovet littFikk du omgangssyken og??
Da er det bra det er noen dager igjen av april ;-)Er ikke helt overbevist enda, men har ikke gitt opp håpet...
Men er egentlig den der storsaken jeg har mest lyst på![]()
Det er det, så har ikke gitt opp håpet endaDa er det bra det er noen dager igjen av april ;-)
Nei det er kanskje ulempen :-oEnig i det
Men når jeg plutselig bare jobber dagtid har jeg ikke tid til shopping lenger jooo!![]()
Bare synd man ikke alltid får gjort sonne andre ting når man først legger seg nedpåDet er fantastisk![]()
Tror du klarer detDet er det![]()
Hahah, skulle vært morosomt å se om noen klarte det noen gang,Selvfølgelig gjør jeg det, er litt vanskelig å skravle minus innlegg![]()
Hahaha, dævverOops, slikt er en liten oppvekker ja
Eller som min 3åring sa igår når jeg ba ham rydde opp lekene ute: "kan ikke, vet ikke hvor jeg skal legge all dritten...."
Stolt mamma!![]()
Haha, typiskNå burde jeg snart gå og legge meg
Må ha bukser her ogsåDet skal jeg gjøre![]()
Tror jeg lar være og prøve på denHahah, skulle vært morosomt å se om noen klarte det noen gang,![]()
Ikke galt ;-)Mangler 245 nå![]()
Jeg har ikke gått enda.Haha, typisk
Bli litt til da ;-)
Ha ha herlig svarOops, slikt er en liten oppvekker ja
Stolt mamma!![]()
Det var da enda godt.Lurte på det. Blei så kvalm og uggen. Men var bra etter jeg fikk sovet litt![]()
Samsofie har men de joster litt merEllos, HM, Familiebutikken
Nå skal jeg prøve KappAhl og NameIt![]()