Skravletråd April

Det gjør jeg også, men mitt største problem er først og fremst at jeg ikke får sove.
Er dog litt bedre i dag
Jeg har ikke problemer med å sovne for jeg er ofte veldig trøtt, men våkner jo av den minste lyd fra barna. Så da blir det jo litt i løpet av natta.

Var det ikke tvillinger du hadde fra før?
Er det ikke bedre med bare en der inne?
Jo :P men enten er det for lenge siden at jeg husker det tydelig nok eller så er faktisk frøkna mer aktiv enn de var :P
Men på slutten med gutta sa sparka en i ribbeina samtidig som den andre sparka ned eller i blæra så glad jeg slipper det da ;)

Håper dere koste dere:D
Hadde det kjempeartig ❤️ pappaen måtte skifte verdens største bæsjebleie i stad. Herregud... Håper jeg kan gå ut å kjøpe cola og melkebart etterpå ellers må mannen ta det

Jo :p men enten er det for lenge siden at jeg husker det tydelig nok eller så er faktisk frøkna mer aktiv enn de var :p
Men på slutten med gutta sa sparka en i ribbeina samtidig som den andre sparka ned eller i blæra så glad jeg slipper det da ;)
???
En kan da fint sparke begge veier på en gang de også, ikke spør hvordan :P

???
En kan da fint sparke begge veier på en gang de også, ikke spør hvordan :P
Ja men lov å håpe på at det ikke blir like kraftig :P
Men tenker jo også at hu har ganske god boltringsplass inni der i forhold til hva guttene hadde :P kanskje det er derfor sparkene føles sterkere? Ikke godt å si ;)

Back
Topp