Det gjør det.Skal si det går unna i dag![]()
Har ikke hatt så menge innlegg som i dag på veldig lenge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør det.Skal si det går unna i dag![]()
Var det ikke tvillinger du hadde fra før?Ja er helt utrolig! Tenker på det hver gang jeg ser en nyfødt![]()
Ja ikke santGodt poeng..
Jeg har ikke problemer med å sovne for jeg er ofte veldig trøtt, men våkner jo av den minste lyd fra barna. Så da blir det jo litt i løpet av natta.Det gjør jeg også, men mitt største problem er først og fremst at jeg ikke får sove.
Er dog litt bedre i dag
Du kommer nok i mål skal du seDet gjør det.
Har ikke hatt så menge innlegg som i dag på veldig lenge
JoVar det ikke tvillinger du hadde fra før?
Er det ikke bedre med bare en der inne?
Er ikke helt overbevist enda, men har ikke gitt opp håpet...Du kommer nok i mål skal du se![]()
veldig spent på såpeboblemaskinenHørtes bra ut det da![]()
Hadde det kjempeartigHåper dere koste dere![]()
???Jomen enten er det for lenge siden at jeg husker det tydelig nok eller så er faktisk frøkna mer aktiv enn de var
Men på slutten med gutta sa sparka en i ribbeina samtidig som den andre sparka ned eller i blæra så glad jeg slipper det da![]()
Det skjønner jeg godt. Utrolig fin den daEr ikke helt overbevist enda, men har ikke gitt opp håpet...
Men er egentlig den der storsaken jeg har mest lyst på![]()
Det vet jeg om noen barn har som hadde gått amokk med dersom jeg kom hjem med detVel
veldig spent på såpeboblemaskinenhåper den fungerer greit xD
Hørtes gøy ut daVel
veldig spent på såpeboblemaskinenhåper den fungerer greit xD
Så hvem av dem er det du har lyst på, det er to stykker denne månedenDet skjønner jeg godt. Utrolig fin den da![]()
I know, det er ufattelig kjedelig at de ikke da kan sove lenger!Ja omsider sovnet han. Ulempen er han ikke sover særlig lenger på morgenen når han sovner seinere enn vanlig på kvelden. Heller tidligere. Med mindre han er syk da
Du må snart mene noe horribelt som jeg kan være uenig i!Hehe. Ja det er jo sant![]()
Mest bukser til guttaHva er du på utkikk etter i kveld da?![]()
Ja men lov å håpe på at det ikke blir like kraftig???
En kan da fint sparke begge veier på en gang de også, ikke spør hvordan![]()
kjøpte en på Nille til 99 krDet vet jeg om noen barn har som hadde gått amokk med dersom jeg kom hjem med det
Det tror jeg ikke jeg vil viteKj
kjøpte en på Nille til 99 kr![]()