Om man kjøper fra samme merke vet man hvordan den erForetrekker å kjøpe klær til barna IRL, jeg.
Liker å kjenne på kvaliteten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om man kjøper fra samme merke vet man hvordan den erForetrekker å kjøpe klær til barna IRL, jeg.
Liker å kjenne på kvaliteten
Det bør egentlig jeg også.Det er bra. Da er du godt på vei
Selv tror jeg det blir en tidlig kveld![]()
Godt poeng..Om man kjøper fra samme merke vet man hvordan den er
Vi får se hva tiden bringerHaha, godt poeng
Uansett er jeg sikker på du kommer i mål![]()
Jeg sov lite i går natt, så tenkte jeg skulle prøve på litt søvn i nattDet bør egentlig jeg også.
Skal tidlig opp i morgen
Men du klarer deg helt fintDu har all min sympati![]()
Det gjør jeg dessverre litt for mange netter...Jeg sov lite i går natt, så tenkte jeg skulle prøve på litt søvn i natt![]()
Ja.. Var vist trafikkulykke..Æsj det er frustrerende![]()
Vi får se an været seinere i ukenDa er det best med godt vær ja
Håper dere får mulighet igjen snart..
Har vært en del av det her også jaDet gjør jeg dessverre litt for mange netter...
Ble støvler og duplo til småen. Fant en fin body men tok ikke den. Ellers kjøpte jeg en såpeboblemaskinIkke dumt det
Fant du noe fint?
Sover du dårlig eller blir du vekket?Har vært en del av det her også ja![]()
Hørtes bra ut det daBle støvler og duplo til småen. Fant en fin body men tok ikke den. Ellers kjøpte jeg en såpeboblemaskin![]()
Jeg blir vekket en del ganger i løpet av natta.Sover du dårlig eller blir du vekket?
Det er så utrolig rart.Svarte maiskorn og gule griser!!!! MÅ hun sparke helt nederst i livmora?????? Au!
Skal si det går unna i dag20 innlegg igjen til dagens mål...
Ja er helt utrolig! Tenker på det hver gang jeg ser en nyfødtDet er så utrolig rart.
De små er så sterke og sparker så hardt når de er i magen...
...
..
.
Men i det øyeblikket de kommer ut er de bare så små og skjøre..
Det gjør jeg også, men mitt største problem er først og fremst at jeg ikke får sove.Jeg blir vekket en del ganger i løpet av natta.