Vi førstegangs med desember spirer ❤

Nette

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
Tenkte vi som er førstegangs kan ha en tråd :happy: mye nytt å sette seg inn i, å mange tanker å følelser som skal bearbeides. Her kan vi dele tanker,følelser og spørsmål, som vi som er helt ferske i gamet har med hverandre :happy: hvor mange er vi, og hva tenker dere om tiden fremover? :happy: jeg gleder meg til magen begynner å vises, å spent på hvordan det blir å være synlig gravid for første gang :rolleyes:
 
Fint med en sånn tråd :) Jeg er veldig spent på alt, men fortsatt så tidlig, bare 4+4 i dag, at jeg ikke på noen måte føler meg trygg enda.
 
Fint med en sånn tråd :) Jeg er veldig spent på alt, men fortsatt så tidlig, bare 4+4 i dag, at jeg ikke på noen måte føler meg trygg enda.

Ja tenkte at det hadde vært greit at vi hadde vår egen tråd :) er så mange her inne på desember som har både 2,3 og 4 barn, så føler meg så uerfaren.. :joyful: greit at vi førstegangs kan skravle om alt vi lurer på med hverandre :)
Så spennende, du er allerede godt på vei å over første nervepirrende ikm-kneika da :) jeg er 6+6 i dag. Har allerede vært på tul på fredag å sett et bankende ❤, fordi jeg har hatt exu å SA tidligere.. Så nå skal jeg tilbake når jeg er 9+0. Håper alt fortsatt er bra da :) klarer ikke helt å forstå at det er noe levende inni meg, å kan ikke vente til jeg merker liv ❤
 
Ja tenkte at det hadde vært greit at vi hadde vår egen tråd :) er så mange her inne på desember som har både 2,3 og 4 barn, så føler meg så uerfaren.. :joyful: greit at vi førstegangs kan skravle om alt vi lurer på med hverandre :)
Så spennende, du er allerede godt på vei å over første nervepirrende ikm-kneika da :) jeg er 6+6 i dag. Har allerede vært på tul på fredag å sett et bankende ❤, fordi jeg har hatt exu å SA tidligere.. Så nå skal jeg tilbake når jeg er 9+0. Håper alt fortsatt er bra da :) klarer ikke helt å forstå at det er noe levende inni meg, å kan ikke vente til jeg merker liv ❤
Ja, her er det assistert befruktning...så den/de er veldig etterlengtet. Skal komme oss på tidlig ul så snart hjerte slår vi og. Kanskje jeg er litt roligere etter det. Har satt inn to befruktede egg så kan være tvillinger. Hatt høy hcg fra veldig tidlig. :) Veldig vanskelig å skjønne at noe spirer og gror nedi der. :)
 
Ja, her er det assistert befruktning...så den/de er veldig etterlengtet. Skal komme oss på tidlig ul så snart hjerte slår vi og. Kanskje jeg er litt roligere etter det. Har satt inn to befruktede egg så kan være tvillinger. Hatt høy hcg fra veldig tidlig. :) Veldig vanskelig å skjønne at noe spirer og gror nedi der. :)

Åååå så spennende å få vite om det er en eller to da :) når skal du til tul da? :)
 
Åååå så spennende å få vite om det er en eller to da :) når skal du til tul da? :)
Skal bestille en time når jeg er rett rundt 6 uker tenkte jeg.
 
Vår første også, var ikke planlagt! :) 7 uker i dag, bynner å glede oss nå som sjokket har gått over:happy:
 
Vår første, planlagt og satt på første forsøk! Har PCOS, så det var ikke venta. Vi gleder oss veldig! tul neste tirsdag, 9+2, klarer nesten ikke å vente! :D
Det blir en spennende tid fremover. Alt som skjer i kroppen, og når vi kan fortelle verden vår lille store hemmelighet <3 gleder meg til magen vokser. foreløpig er det bare puppene haha :p
 
Her venter vi også vårt første barn. Rakk ikke å komme i gang med prøvingen før spiren satt. Er 7+2 i dag, og gleder meg til det begynner å bli synlig for andre enn meg selv :)
 
Dette er min første, men min tredje graviditet. Mistet før uke fem forrige gang og 6+4 første gang.

Andre runde med letrozol denne gangen. Og er 6+1 og skal på ul i mårra:)
 
Back
Topp