Ja er i grunn det altsåAlltid kjedelig det der.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja er i grunn det altsåAlltid kjedelig det der.
Joda 4 eller 5 gangerHar ikke lagt dren i ørene? Jenta vår måtte det til slutt![]()
God morgenGod morgenen gutt levert på skolen og andre godt planta i sofaen. Satser på å få begge på skolen i morgen
![]()
Uff daJoda 4 eller 5 ganger
Kb hjemme i dag?God morgen
Satswr på min også er på skole i morgen
Gratulerer med ny mobilHar akkurat bestilt ny mobil![]()
Godt vi kom over i det minsteÅ ja for lenge sidenvar du eller Klatremus som ble den som fikk innlegg nr 20.000 også, litt ulikt i forhold til app og nettside
![]()
Joda har jo det men nå som det har grodd fast har det vel mistet funksjonenUff datrodde det virkelig skulle hjelpe jeg.. men da gjør det vist ikke det
![]()
Det er han jaKb hjemme i dag?
Okey. Alt bra eller?Det er han ja
Skal til legen kl 11
Vi får se da hva de sier om øretOkey. Alt bra eller?
Ja stemmer. Blir spennende å se hva de sier da. Tror du det blir flere operasjoner?Vi får se da hva de sier om øret
Først må drenet ut så får vi se. Ønh legen mente nei men jeg er mer usikker. Med den nå 4 gangen med ørevondt på en mnd så tviler jeg på vi er ferdigJa stemmer. Blir spennende å se hva de sier da. Tror du det blir flere operasjoner?
Trodde det datt ut etterhvert? Hmm, kanskje derfor jenta vår sier hu har vondt i øret?Joda har jo det men nå som det har grodd fast har det vel mistet funksjonen
Nå må jeg bare vente på at den kommerGratulerer med ny mobil
Ja var også på tideGodt vi kom over i det minste![]()
De gjør som regel det men noen ganger kan de gro fast om de sitter for lengeTrodde det datt ut etterhvert? Hmm, kanskje derfor jenta vår sier hu har vondt i øret?
Tar det lang tid?Nå må jeg bare vente på at den kommer
Ja, da lærte jeg virkelig noe nytt i deg! TakkDe gjør som regel det men noen ganger kan de gro fast om de sitter for lenge
MakanVeldig ogsåogså rett over soverommet vårt da
![]()
Du får romstere litt i taket neste gang du er oppe ekstra tidlig