Skravletråd April

Folk skal helst ha det gratis

Har prøvd å gi bort en fult ut brukbar boblejakke. Men man så jo at den ikke var helt ny. Ingen respons.. Hadde det vært litt annen blåfarge hadde jeg spart den til jenta.. Men nettopp fordi man så den ikke var ny tenkte jeg gi den bort.. Gav den til en sånn klescontainer.. Ikke freetex sin.. Hørt de brenner slike klær..

Jeg må finne fram til barna:) usikker på om jeg har:P
Eldste skal ha dress da, den er ikke kjøpt ennå:)

Jeg tenker det bare blir en litt penere bukse skjorte og slips på største jeg. Får ikke brukt det noe mer enn akkurat 17 mai likevel.. Forventer et veksthopp de neste mnd

Har prøvd å gi bort en fult ut brukbar boblejakke. Men man så jo at den ikke var helt ny. Ingen respons.. Hadde det vært litt annen blåfarge hadde jeg spart den til jenta.. Men nettopp fordi man så den ikke var ny tenkte jeg gi den bort.. Gav den til en sånn klescontainer.. Ikke freetex sin.. Hørt de brenner slike klær..
Jeg gir aldri til fretex

Jeg må sove på gjesterommet fram til bursdagen min siden spiralen skal ut :p
Men etter bursdagen din kan du godt få lov til å bli gravid?

Når har du bursdag?

Det er så vondt når sorg vi trodde var over blusser opp igjen. Pass på deg selv også nå<3
Ble jo gravid etter 2 uker så ett mirakel ❤️ ja den kom opp etter vi mistet etter N var født. Sorgen forsvant i dette svangerskapet og føltes godt å ikke lengte etter på samme viset. Det skal jeg, tusen takk ❤️

Back
Topp