Hva skjer a jenter ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det håper jeg du rekker!Jeg vet ikke! Håper det.. Lillebror har konf 7. Mai. Må nesten ha en bunad da :O
Godt valgSamme som du![]()
Tacolasagne har jeg aldri prøvdFørst tacolasagne og så is![]()
Ja det håper jeg du rekker!
Bunad er best![]()
Hvor mye er det da?300 i bud på klærne. Håper virkelig det kommer jøyere bud ellets gjør de hvertfallett kupp
Det var utrolig godt, jeg loverWow det så utrolig godt utÅ så flink du er
![]()
Jeg må finne fram til barnaBurde finne fram bunader snart her og. Sjekke om vesla sin passer enda. Finne babyen sin.. Og ikke minst prøve min. Sydde den inn ganske mye etter første svangerskap. Og enda kunne den vært litt mindre.. Men igjen jeg kunne bruke bunad 6 mnd gravid.. Kjekt å ha litt å gå på og![]()
Ikke noe spesielt, sitter og strikkerHva skjer a jenter ?
Har funnet på det selv.Tacolasagne har jeg aldri prøvd
Hvordan lager du det?
Takk
Sofa velHva skjer a jenter ?
JeppBeste er å slippe å gå igjennom den der.. "what to wear...."
Og bunad er jo FLOTT! På konfirmasjon bildet MÅ jeg jo ha den..
Sorgen kan være lang og tung. Bruk den tiden det tar. Klem<3Neidet er svært tungt ... Men vi må la sjokket legge seg så vi kan bearbeide. Begravelsen er jo en del av det
hva strikker du ?Ikke noe spesielt, sitter og strikker
Haha seffSofa vel![]()
Skal bruke god tid <3 tusen takk <3 med babyen vi mistet fortrengte jeg sorgen så fikk den igjen og da mye verre. Lærte av den gangSorgen kan være lang og tung. Bruk den tiden det tar. Klem<3
Har ikke fulgt med så nøye i år jeg..Jaja, får bli neste søndag daDe er jo slått sammen nord og sør
![]()
Genser til lille Uhva strikker du ?
Haha seff
Rundt her er det ekstremtJa, virker sånn..
Ingenting tingelingHva skjer a jenter ?